Привітання з серпневою конференцією

0

Я буду довго гнати велосипед

Відправлено : 01/07/2018 в 12:38

Відправлено : 11/06/2018 в 23:34

Відправлено : 21/02/2018 в 09:37

По буквах ДРІТ.

Відправлено : 06/01/2018 в 15:06

Спасибі автору. Знавцям дякую за підказки!

Відправлено : 07/10/2017 у 22:02

За 16 хв, але дріт підгледіла. Дякую, було цікаво!

Відправлено : 30/08/2017 в 10:51

. Марго,ланцюги,лоток,мінералог,киноляп. і т. д.

Відправлено : 14/08/2017 у 13:39

Відправлено : 06/08/2017 у 06:18

Відправлено : 25/03/2017 в 14:10

киноляп, не дійшло, пірс ланцюга і марго із коментар, дякую.

Відправлено : 09/10/2016 у 20:24

Відправлено : 14/09/2016 у 07:48

Маяковський подобається,а СВИНЕНОК немає.

Відправлено : 11/09/2016 в 14:40

дякую,Олексію!
«Шепіт внутрішнього голосу-Не велів ходити на бархан»

Ім’я : Аркадій — Victor

Відправлено : 31/08/2016 в 13:33

На 12:58 від 31/08/2016
Добрий день. Модель такт модель, але вона ж з дроту. Весь форум з автором не в ногу.)))

Відправлено : 31/08/2016 в 12:58

Модель велосипеда з дроту.
Вірна відповідь — або велосипед, або модель, але не дріт. Це ляп.

Відправлено : 28/08/2016 в 11:20

Ну при чому тут ДРІТ у відповіді на картинку. Голову ламала 2 дні, і то комментам здогадалася!А взагалі-то непогано!

Відправлено : 27/08/2016 в 12:54

КИНОЛЯП — слово просто вигадала. А за Пірса і ДРІТ — спасибі.

Відправлено : 26/08/2016 в 09:26

ось і мінералог

Відправлено : 25/08/2016 у 19:17

Автору спасибі. ДРІТ — збентежила, думала якийсь велотренажер.

Відправлено : 25/08/2016 в 19:00

Автору спасибі.
Всім удачию

Відправлено : 25/08/2016 у 18:31

Ура, 3008-я! Спасибі автору.

Відправлено : 25/08/2016 в 12:53

ЛОТОК. Як котячий туалет. Відкриття. Спасибі автору!

Відправлено : 25/08/2016 в 12:33

Відправлено : 25/08/2016 в 12:30

Відправлено : 25/08/2016 в 11:19

ЛАНЦЮГИ, МАРГО. Спасибі!

Відправлено : 25/08/2016 в 09:52

дріт — не здогадався. думав, що новий велосипед винайшли.

Ім’я : ВераНика > Зинфире

Відправлено : 25/08/2016 в 09:46

Добрий день, призьба!
ЗИНФИРА, вітаємо Вас на форумі! Просто вирішуйте скани та беріть участь у спілкуванні при наявності вільного часу.

Відправлено : 25/08/2016 в 09:43

Відправлено : 25/08/2016 в 09:43

Дріт — велосипед з дроту.

Відправлено : 25/08/2016 в 09:43

Яка тонка струна,
Що називається Душа.
Трохи зачепив подумки її,
Вона співає, але. як і що?
Залежить це, як завжди,
Від тих, хто поруч. Іноді
Від думок, що приходять до нас
В порожній квартирі по ночах.
Від настрою, любові
І від того, як щасливий ти.
Яка тонка струна,
Що називається Душа.
Вона маяк, вона зірка
Іль безодня, провалля, темрява.
Вона дитиною мило спить,
Іль гордою птахом літає.
То стане левом і рветься в бій
Іль зайцем, які шукають спокій.
То несподівано хвора
І валить з ніг її хандра.
Прожене смерть і пісню співає,
То знітиться і раптом сльози ллє.
Яка тонка струна,
Що називається Душа..

Відправлено : 25/08/2016 в 09:37

Як зареєструватися?Поясніть будь ласка.

Особлива увага до особистості педагога дошкільної освіти продиктовано специфікою всього дошкільного дитинства на кожному віковому етапі. Як показують результати незалежної оцінки якості (НОК) дошкільної освіти, в якій беруть участь співробітники кафедри теорії і методики дошкільної освіти ГБОУ ДПО НІРО, батьки впевнені в перевагах, які дає їх дітям дошкільну освіту. При цьому більшість сімей при виборі дитячого садка орієнтуються не тільки на його статус, матеріальну базу, реалізуються програми, але і на конкретного педагога, який буде створювати умови для розвитку малюків. Тому й ставляться до сучасного педагога дошкільної освіти особливі вимоги, закріплені в законодавчих актах, де крім загальної професійної компетентності від нього вимагається наявність високої культури і духовно-моральної складової.

Педагог є ключовою фігурою, флагманом, від якого залежить наскільки успішно пройде формування дитини як особистості, як активного суб’єкта, як громадянина своєї країни.
Який він — сучасний вихователь ДОО, якими особистісними і професійними якостями він повинен володіти для того, щоб створити кожному студенту необхідні умови для здобуття дошкільної освіти?
Вирішення завдання зміцнення престижу професії педагога та підвищення якості педагогічної освіти багато в чому сприятиме впровадження професійного стандарту педагога, який диктує підвищені вимоги до кваліфікації педагога, його відповідальності, готовності освоювати нові підходи до професійної діяльності.
Цей стандарт набрав чинності в 2017 році, і сьогодні кафедра теорії і методики дошкільної освіти ГБОУ ДПО «Нижегородський інститут розвитку освіти» співвідносить всю свою освітню, наукову та науково-методичну діяльність з розвитку професійної компетентності педагога ДОО з положеннями даного документа.
У процесі впровадження профстандартів педагога кафедрою апробуються:

  • персоніфіковані моделі підвищення кваліфікації працюючих педагогів з точки зору вимог професійного стандарту;
  • нові моделі процедури атестації педагога на основі вимог професійного стандарту.

Викладачами кафедри проведено дослідження професійних дефіцитів педагогів ДОО. Дослідження проводилося в двох напрямках:
I. Аналіз практики реалізації ФГОС ДО педагогами ДОО:

  • НОК дошкільної освіти
  • атестація педагогічних працівників ДГО
  • конкурсний відбір ДОО Нижегородської області, які впроваджують інноваційні освітні програми
  • узагальнення педагогічного досвіду
  • аналіз діяльності інноваційних майданчиків ГБОУ ДПО НІРО
  • аналіз діяльності стажистів майданчиків ГБОУ ДПО НІРО

II. Оцінка професійної компетентності педагогів ДОО:

  • апробація компетентнісної моделі педагога
  • діагностичні процедури і самооцінка педагогів у процесі різних форм підвищення кваліфікації

Кафедрою було виявлено ряд проблем, що не дозволяють педагогам успішно здійснювати свою професійну діяльність в руслі сучасних вимог до дошкільної освіти. Значна частина вихователів ДОО не схильні до оновлення змісту дошкільної освіти, не розуміють ролі дитини як суб’єкта освітнього процесу, відчувають труднощі в освоєнні технології проектування розвивального предметно-просторового середовища в контексті вимог ФГОС. Педагоги з великим стажем роботи реалізують авторитарну педагогіку в збиток психолого-педагогічним вимогам ДО ФГОС, спрямованим на особистісний розвиток дітей, не володіють засобами і способами індивідуалізації освітньої діяльності, сучасними педагогічними технологіями і методиками. Викликає тривогу і те, що педагоги не усвідомлюють своїх проблем і не бачать точок професійного зростання.
Сьогодні, з урахуванням результатів дослідження кафедри професійних дефіцитів вихователів ДОО Нижегородської області, нами розроблені нові програми додаткової професійної освіти з застосуванням сучасних активних та інтерактивних форм взаємодії зі слухачами. Викладачі кафедри використовують у процесі навчання такі форми як тренінги, педагогічні етюди, евристичні діалоги, рішення навчальних кейсів, розробка та захист проектів, методики «Акваріум», «Шість капелюхів», «Занурення» та ін. Насичений контент очно-дистанційних курсів, курсів професійної перепідготовки «Дошкільна освіта» дозволяє підвищити ефективність реалізації додаткових професійних програм.
Облік професійних інтересів, досвіду педагогічної діяльності, рівня професійної компетенції педагогів дошкільної освітньої організації в процесі додаткової професійної освіти вимагає індивідуально-диференційованого підходу до реалізації додаткових професійних програм, вибудовування індивідуальних освітніх маршрутів. З цією метою розробляється та впроваджується нова система підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Розроблений і апробований у практиці освітньої діяльності кафедри індивідуальний освітній маршрут «Практика реалізації ФГОС ДО» (от72 до 96 годин за вибором слухача).
Відправною точкою всіх маршрутів служить проблемно-тематичний семінар, який позначає основні напрямки розвитку дошкільної освіти, зміни нормативної бази професійно-педагогічної діяльності, розставляє акценти в оновленні освітнього процесу, засобів і методів дошкільної освіти, умов реалізації програм дошкільної освіти.
Спільний з педагогами аналіз проблем реалізації ДО ФГОС, дозволяє вихователям і старшим вихователям дошкільних освітніх організацій усвідомити свої професійні досягнення, так і дефіцити педагогічної та методичної діяльності. Взаємодію викладачів зі слухачами курсу допомагає педагогічним працівникам здійснити грамотний і усвідомлений вибір індивідуального маршруту – проблемно-тематичних семінарів, вебінарів і програм індивідуальної та групової стажування.
Особливе місце в системі розвитку професійної компетентності педагогів займають індивідуальні стажування.
Стажування як інтерактивна форма ґрунтується на взаємодії суб’єктів. Причому акцент переноситься з відпрацювання способів дій на активну взаємодію авторів практик і зацікавлених педагогів, в ході якого формуються нові знання. Стажист не тільки активно знайомиться з представленим інноваційним досвідом, але і самостійно здійснює освітню діяльність з дітьми на практиці під наглядом носія і транслятора цього нового досвіду – вихователя-тьютора.
Кафедрою розроблені і успішно реалізуються такі програми індивідуальних стажувань як «Проектування розвивального предметно-просторового середовища групи ДГО», «Сенсорний розвиток дітей раннього віку», «Розробка та реалізація освітніх проектів ДГО» та ін., обсягом 36 годин. Безпосереднє включення в освітню діяльність дитячого садка – стажерської майданчики ГБОУ ДПО «Нижегородський інститут розвитку освіти», участь у всіх педагогічних та методичних заходах, що проводяться в ДОО, можливість попрацювати в команді професіоналів сприяє формуванню активної професійної і особистісної позиції вихователів-стажистів, створює основу для саморозвитку і самовдосконалення.

Активне обговорення проблем професійного зростання та розвитку педагогічних працівників системи дошкільної освіти, потреби в самоосвіті та саморозвитку в процесі інноваційної педагогічної діяльності, створення управлінських, методичних і психолого-педагогічних умов процесу формування професіоналізму педагога в сучасному регіонально-муніципальному освітньому просторі – питання, які будуть обговорюватися в ході міжрегіональної науково-практичної інтернет-конференції з міжнародною участю «Я — вихователь».

Конференція проводиться у засновництві з II Міжрегіональної інтернет-конференції «Освіта, Інновації та технології», яка проводиться державним автономним установою додаткової професійної освіти «Смоленський обласний інститут розвитку освіти».
Учасники матимуть можливість познайомитися з сучасними моделями професійної компетентності педагога, новим змістом, формами і методами додаткового професійної освіти, досвідом діяльності адміністрації і методичних служб ДОО щодо створення умов для професійного та особистісного розвитку педагога.

Нинуля сказав(а): 08.04.2010 00:04

Я ПРАЦЮЮ В ДИТЯЧОМУ САДУ..

Soul сказав(а): 16.04.2010 19:10

kotek сказав(а): 18.04.2010 18:27

Нинуля сказав(а): 03.05.2010 17:41

tazita сказав(а): 04.05.2010 22:29

Можу запропонувати музичні матеріали Т. Суворової «Танцювальна ритміка для дітей» в 5 частинах. Відмінний музичний матеріал!

Буду рада, якщо комусь стане в нагоді

muz olga сказав(а): 08.05.2010 15:44

tazita сказав(а): 09.05.2010 21:20

Книги-посібники до курсу Т. Суворової «Танцювальна ритміка для дітей»

———- Post added at 22:20 ———- Previous post was at 22:18 ———-

Ось ще:
Т. В. Суворова «Танцюй, малюк»

Нинуля сказав(а): 10.05.2010 23:55

Книги-посібники до курсу Т. Суворової «Танцювальна ритміка для дітей»

———- Post added at 22:20 ———- Previous post was at 22:18 ———-

Ось ще:
Т. В. Суворова «Танцюй, малюк»

Comments are closed.