Привітання ветеранів дошкільної освіти

0

Ремонт школи спільно з батьками

У МОУ Гришинська ЗОШ проходить ремонт школи до нового навчального року, участь беруть: учителі, батьки, а також учні школи.

Похід на природу з 1-4 класи

Для учнів 1-4 класів з 26.05.2018 — 30.05.2018 р. в кінці навчального року були організовані одноденні туристичні походи по території з/п Костинское і відвідування спортивного майданчика заслуженого тренера РФ з лижних гонок Бояринова Андрія Олександровича. У походах активну участь брали батьки 1-4 класів. Хлопці добре провели час, а також відвідали родичів Героя Радянського Союзу Королева Р. Р. д. Меліхово.

Похід старшокласників з батьками

Закінчився навчальний рік. За традицією наприкінці навчального року учні йдуть в походи. Намітили маршрут, план проведення походу, провели інструктаж з техніки безпеки під час походу і вирушили в дорогу. Погода була прекрасна, учні відмінно провели час. Ловили рибу, зварили юшку, грали в різні спортивні ігри з батьками, співали пісні, збирали польові квіти. Додому повернулися задоволені і радісні.

Успіх учня і вчителя!

28.05.2018 р. і 30.05.2018 р., пройшло свято «Успіх учня і вчителя». Були підведені підсумки навчального року та кращим учням були вручені похвальні листи та грамоти: за умпехи у навчанні та зразкову повоедение, активну участь у житті школи і класу та спортивні досягнення.

Ми за здоровий спосіб життя!

У вівторок, 29 травня 2018 р., в нашій школі відбулося спортивне свято присвячене «Дню захисту дітей».
Учні з 1-го по 4-й класи взяли участь у заході. Школярів чекали спортивні змагання та турнір з футболу. Батьки і однокласники прийшли повболівати за спортсменів. У фіналі змагань всім учасникам були вручені солодкі призи, а переможцям вручили грамоти.

Випускний початкової школи!

25.05.2018 р. у 4 класі відбулося свято «Прощання з початковою школою». Це свято-перша сходинка на шляху до знань у всіх учнів. Це свято викликає і посмішку, і смуток одночасно: посмішку — тому, що ми згадуємо всі радісні моменти в нашій шкільній життя за чотири роки спільного спілкування і навчання, а смуток — від того, що хлопці прощаються зі своїм першим вчителем!
Хочеться побажати всім випускникам початкової школи успіхів у навчанні у п’ятому класі, знайти нових друзів і не втратити «старих»! Удачі вам усім, наші четвертокласники

Останній дзвінок 24.05.2018 р. пролунав для наших дев’ятикласників. У наших випускників відбулося свято прощання з дитинством. Напутні промови вчителів, для яких ці діти стали частиною життям, хвилювання батьків, яким важко повірити, що їхня дитина вже дорослий, сумні і радісні хвилини для самих хлопців — розставання з дивним шкільним світом. І хоча попереду ще іспити і випускний, в цей день вони, як 9 років тому всі разом вийшли з квітами на урочисту лінійку, щоб сказати школі «ПРОЩАЙ» !

На честь 69-річчя Великої Перемоги представники Управління освіти ВКО привітали учасників Великої Вітчизняної війни і трудівників тилу.

Керівник Управління освіти Аскар Нургазиев та його заступники привітали колишніх працівників освіти.

Одну з трудівниць тилу, Валентину Первушину, привітали не тільки з 69-ю річницею Перемоги, але і з недавно минулим днем народження – Валентині Іванівні виповнилося 75 років. З них більше двадцяти років жінка пропрацювала в бухгалтерії.

Ми ще раз вітаємо ветеранів і трудівників тилу Великої Вітчизняної війни з Великим днем Перемоги!

Каиржанов Капаш Каиржанович – завідувач Уланського району, Трудівник тилу

Первушина Валентина Іванівна – Головний бухгелтер Облано, Трудівник тилу

Маняхина Єлизавета Павлівна – заступник завідувача Облано, Трудівник тилу

Кутузова Марія Степанівна – головний спеціаліст Облано, Трудівник тилу

Загидулина Марія Гафиульевна – глав спеціаліст Облано, Трудівник тилу

Шумський Іван Кирилович – директор середньої школи №3, Трудівник тилу

Колмакова Євдокія Петрівна – секретар обкому профспілки працівників освіти, Трудівник тилу

Гудкова Євгенія Миколаївна – головний спеціаліст Облано, Трудівник тилу

5.4. Взаємодія ДНЗ і соціуму

У реалізації освітньої програми з використанням мережної форми поряд

з організаціями, що здійснюють освітню діяльність, беруть участь наукові, медичні, культурні, фізкультурно-спортивні та інші організації, що володіють ресурсами, необхідними для здійснення видів навчальної діяльності, передбачених відповідною освітньою програмою

Використання мережевої форми реалізації освітньої програми здійснюється

на підставі договору між організаціями

Найменування громадських організацій, установ

БОУ ДПО Сокільський педагогічний коледж

-зв’язок медичних працівників з питань захворюваності та профілактики (консультування)

По мірі необхідності

-екскурсії з дітьми

Зустрічі з митцями нашого міста, екскурсії, відвідування виставок, спільна творчість. Запрошення художників на заняття в ДНЗ під час канікул. Виступ учнів музичної школи

Міський історико-краєзнавчий музей

дорожнього руху, участь у виставках, оглядах-конкурсах

Центр зайнятості населення

5.6. Гуртки
В рамках освітньої програми і в відповідності з статутними цілями і завданнями, відбираючи зміст роботи гуртків, педагогічний колектив орієнтувався на вимоги педагогічної доцільності організації дітей. Насамперед, це забезпечення права і можливості кожної особистості на задоволення культурно-освітніх потреб у відповідності з індивідуальними ціннісними орієнтаціями.

Мета: реалізація планів роботи гуртків сприяє всебічному розвитку дитини-дошкільника, розкриття його творчих можливостей і здібностей. Вільний вибір дитиною виду діяльності розкриває соціально значущі якості особистості: активність, ініціативність, самостійність, відповідальність.

6. Способи напрямки підтримки дитячої ініціативи
Програма забезпечує повноцінний розвиток особистості дітей у всіх основних освітніх областях, а саме: в сферах соціально-комунікативного, пізнавального, мовленнєвого, художньо-естетичного та фізичного розвитку особистості дітей на тлі їх емоційного благополуччя і позитивного ставлення до світу, до себе і до інших людей.

Зазначені вимоги спрямовані на створення соціальної ситуації розвитку для учасників освітніх відносин, включаючи створення освітнього середовища, що:

1) гарантує охорону і зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей;

2) забезпечує емоційне благополуччя дітей;

3) сприяє професійному розвитку педагогічних працівників;

4) створює умови для розвиваючого варіативного дошкільної освіти;

5) забезпечує відкритість дошкільної освіти;

6) створює умови для участі батьків (законних представників) в освітній діяльності.

Психолого-педагогічні умови реалізації програми:

1) повагу дорослих до людської гідності дітей, формування і підтримка їх позитивної самооцінки, впевненості у власних можливостях і здібностях;

2) використання в освітній діяльності форм і методів роботи з дітьми, які відповідають їх віковим та індивідуальним особливостям (недопустимість як штучного прискорення, так і штучного уповільнення розвитку дітей);

3) побудова освітньої діяльності на основі взаємодії дорослих з дітьми, орієнтованого на інтереси та можливості кожної дитини і враховує соціальну ситуацію його розвитку;

4) підтримка дорослими позитивного, доброзичливого ставлення дітей один до одного і взаємодії дітей один з одним в різних видах діяльності;

5) підтримка ініціативи і самостійності дітей у специфічних для них видах діяльності;

6) можливість вибору дітьми матеріалів, видів активності, учасників спільної діяльності і спілкування;

7) захист дітей від усіх форм фізичного та психічного насильства;

Умови, необхідні для створення соціальної ситуації розвитку дітей, що відповідає специфіці дошкільного віку, припускають:

1) забезпечення емоційного благополуччя через:

-безпосереднє спілкування з кожною дитиною;

-шанобливе ставлення до кожної дитини, до її почуттів і потреб;

2) підтримку індивідуальності та ініціативи дітей через:

-створення умов для вільного вибору дітьми діяльності, учасників спільної діяльності;

-створення умов для прийняття дітьми рішень, вираження своїх почуттів і думок;

-недирективну допомогу дітям, підтримку дитячої ініціативи і самостійності у різних видах діяльності (ігрової, дослідницької, проектної, пізнавальної тощо);

3) встановлення правил взаємодії в різних ситуаціях:

-створення умов для позитивних, доброзичливих стосунків між дітьми, в тому числі які належать до різних національно-культурним, релігійним спільнотам та соціальним верствам, а також мають різні (у тому числі обмежені можливості здоров’я;

-розвиток комунікативних здібностей дітей, що дозволяють вирішувати конфліктні ситуації з однолітками;

-розвиток вміння дітей працювати в групі однолітків;

4) побудова варіативного розвиваючого освіти, орієнтованої на рівень розвитку, що проявляється у дитини в спільній діяльності з дорослим і більш досвідченими однолітками, але не актуализирующийся в його індивідуальної діяльності (далі — зона найближчого розвитку кожної дитини), через:

-створення умов для оволодіння культурними засобами діяльності;

-організацію видів діяльності, що сприяють розвитку мислення, мовлення, спілкування, уяви та дитячої творчості, особистісного, фізичного та художньо-естетичного розвитку дітей;

-підтримку спонтанної гри дітей, її збагачення, забезпечення ігрового часу і простору;

-оцінку індивідуального розвитку дітей;

5) взаємодія з батьками (законними представниками) з питань освіти дитини, безпосереднього залучення їх в освітню діяльність, в тому числі через створення освітніх проектів спільно з сім’єю на основі виявлення потреб і підтримки освітніх ініціатив сім’ї.

7. Особливості взаємодії педагогічного колективу з родинами вихованців
В сучасних умовах дошкільний освітній заклад є єдиним суспільним інститутом, регулярно і неформально взаємодіючим з сім’єю, тобто мають можливість впливати на неї певний вплив.

В основу спільної діяльності сім’ї і дошкільного закладу закладені наступні принципи:

  • єдиний підхід до процесу виховання дитини;
  • відкритість дошкільного закладу для батьків;
  • взаємна довіра у взаємовідносинах педагогів і батьків;
  • повага і доброзичливість один до одного;
  • диференційований підхід до кожної сім’ї;
  • одно відповідальність батьків і педагогів.

На сьогоднішній день в ДНЗ здійснюється інтеграція суспільного та родинного виховання дошкільнят з наступними категоріями батьків:

— з сім’ями вихованців;

— з майбутніми батьками.
Завдання:

  1. формування психолого — педагогічних знань батьків;
  2. залучення батьків до участі в житті ДНЗ;
  3. надання допомоги сім’ям вихованців у розвитку, вихованні та навчанні дітей;
  4. вивчення та пропаганда кращого сімейного досвіду.

Система взаємодії з батьками включає:

  • ознайомлення батьків з результатами роботи ДНЗ на загальних батьківських зборах, аналізом участі батьківської громадськості в житті ДНЗ;
  • ознайомлення батьків із змістом роботи ДНЗ, спрямованої на фізичний, психічний і соціальний розвиток дитини;
  • участь у складанні планів: спортивних та культурно-масових заходів, роботи батьківського комітету
  • цілеспрямовану роботу, пропагує суспільне дошкільне виховання в його різних формах;
  • навчання конкретним прийомам і методам виховання і розвитку дитини в різних видах дитячої діяльності на семінарах-практикумах, консультаціях і відкритих заняттях

Привітання Голови міста Олексія Дяченко з Днем дошкільного працівника

Шановні педагоги, працівники дитячих садків та ветерани дошкільної освіти!
Сердечно вітаю вас з Днем вихователя!

Дошкільний вік — дуже відповідальний період в житті кожної дитини. У цей час відбувається закладка здоров’я маленької людини, формування його особистості, майбутніх прагнень і успіхів. Тому дуже важливо, щоб поряд з малюком перебував мудрий, відповідальний, уважний і терплячий вихователь, прислухається до внутрішнього світу дитини.

У сфері дошкільного виховання Дудінки працюють саме такі люди, які люблять свою благородну професію, знають всі нюанси дитячої психології, вміють зацікавлювати, розвивати, радувати своїх вихованців, робити кожен день їхнього перебування в дитячому саду святом. З вашою допомогою, дорогі педагоги, діти починають пізнавати світ, набувають перші навички та вміння, вчаться жити в колективі і бути уважними до оточуючих.

Шановні вихователі та працівники дошкільної освіти! Дякую вам за відданість справі, якій ви служите, за щиру любов і зацікавлену увагу до дітей, яких ви виховуєте, за душевну теплоту і щедрість, які ви даруєте найменшим жителям нашого міста.

Бажаю вам міцного здоров’я, щастя, оптимізму та успіхів у всіх добрих починаннях!

міської Ради ветеранів педагогічної праці муніципальних освітніх організацій р. Канська на 2018 рік

· координувати роботу з ветеранами в установах освіти;

· сприяти наданню матеріальної допомоги з коштів закладів освіти ветеранам педагогічної праці, які вийшли на пенсію з установ освіти та не працювали в інших галузях і перебувають на профспілковому обліку в первинній профспілковій організації установи освіти;

· залучати засоби масової інформація висвітлення діяльності міської Ради ветеранів педагогічної праці;

· залучати ветеранів педагогічної праці у суспільно-культурне життя міста, заклади освіти, запрошувати для участі в заходах з молодими спеціалістами, учнями, вихованцями;

· приймати участь у підготовці матеріалів для розміщення на сайті Ради ветеранів педагогічної праці муніципальних освітніх установ р. Канська .

O провести акцію «Турбота про ветерана починається в закладі освіти».

Первинні організації ветеранів педтруда, установ освіти.

O провести міський огляд «Краща первинна організація заклади освіти по роботі з ветеранами».

Міська Рада ветеранів педтруда, установ освіти.

O оновити банк даних про ветеранів у кожному муніципальному установі освіти міста Канська.

Голови первинних організацій ветеранів, установ освіти.

O залучати засоби масової інформації і телебачення при проведенні заходів для ветеранів .

Р ородской Рада ветеранів педагогічної праці

O привітання ветеранів з ювілейними датами.

Міська Рада ветеранів педтруда, установи освіти та первинні профспілкові організації ОУ

O організувати консультації Пенсійного фонду р. Канська та Управління соціального захисту населення р. Канська.

Міська Рада ветеранів педтруда

1. Участь ветеранів педагогічної праці в організації та проведення серпневої педагогічної конференції.

2. Участь у заходах, присвячених Дню створення міста Канська.

1. Участь ветеранів у проведенні урочистих лінійок в ОУ р. Канська, присвячених початку навчального року.

2. Організація привітань, урочистих заходів до Дня вчителя, Дня дошкільного працівника та Дня людей старшого покоління.

3. Інформувати заклади освіти про проведення міського огляду «Краща первинна профспілкова організація установ освіти по роботі з ветеранами».

1. Акція «Турбота про ветерана починається в закладі освіти». До Дня вчителя, Дня дошкільного працівника підготувати інформаційні матеріали про ветеранів – колишніх працівників установ освіти для публікації в ЗМІ та розміщення на сайті УО адміністрації р. Канська.

2. Організувати зустрічі з обміну досвідом «Ветеран – молодому спеціалісту».

1. Акція «Новий рік настає для всіх». Відвідування вдома ветеранів-інвалідів, хворих ветеранів. Вручення новорічних листівок.

2. Запрошення ветеранів на новорічні вечори в установи освіти.

1. Різдвяна зустріч ветеранів педагогічної праці муніципальних освітніх установ р. Канська «У колі друзів».

1. Запрошення ветеранів в ОУ на урочисті заходи, присвячені Дню захисника Вітчизни.

2. Збори Ради ветеранів муніципальних освітніх установ р. Канська з організаційних питань.

1 Запрошення ветеранів в ОУ на урочисті заходи, присвячені Міжнародному жіночому Дню — 8 березня.

1. Акція «Турбота про ветерана починається в закладі освіти». Підготувати матеріали про ветеранів педагогічної праці – учасників Великої Вітчизняної війни для розміщення на інформаційних стендах установ освіти, в музеях та на сайті УО адміністрації р. Канська.

2. Участь в роботі муніципального громадської ради з розвитку освіти за темою « Організація громадського спостереження при проведенні оціночних процедур в освіті і державної (підсумкової) атестації».

1.Привітання та запрошення ветеранів для участі в урочистих заходах, присвячених святкуванню Дня Перемоги радянського народу у роки Великої Вітчизняної війни (1941-1945 р. р.).

2. Провести акцію «Самотня могила». Відвідування могилок одиноких ветеранів педагогічної праці р. Канська.

3. Підвести підсумки міського огляду «Краща первинна профспілкова організація закладу освіти по роботі з ветеранами».

4.Запрошення ветеранів педагогічної праці на урочисті шкільні лінійки, присвячені останнього шкільного дзвоника для випускників загальноосвітніх установ.

1 Участь ветеранів педагогічної праці в якості громадських спостерігачів у пунктах проведення ДПА та ОГЕ.

2. Запрошення педагогів-ветеранів на публічний захід — випускний бал р. Канська.

    li» data-url=»/api/sort/PersonaCategory/list order» id=»folders»>
  • Безпека
  • Стаття
  • Проектна діяльність

Проект «Маленькі волонтери добрі справи дошкільнят».

Маленькі волонтери добрі справи дошкільнят.

Впав допоможи встати.

Старого, слабкого, сліпому допоможи перейти дорогу.

І роби це щиро, від душі, люб’язно, не насупившись.

(Ожегов С. І. і Шведова Н. Ю.

Тлумачний словник російської мови).

Короткий зміст проекту:

Стрімкі політичні, соціально-економічні зміни, що відбуваються сьогодні в суспільстві, створили умови для часткової підміни духовно-моральних цінностей матеріальним благополуччям. Виходячи з цього, актуальним є питання про створення волонтерського руху в дитячому садку як соціальному інституті, який повинен готувати до життя. Для волонтера такі цінні якості як працьовитість, доброзичливість до оточуючих людей, турбота і дбайливе ставлення до природі, чуйність і милосердя. Основним мотивом, що спонукає дітей до розвитку таких якостей, є їх бажання допомогти, проявити милосердя, пошкодувати слабкого, маленького, самотнього, хворого. Духовно-моральне виховання, волонтерство вчить допомагати нужденним, без нагадування і підказки, іноді навіть відмовляючись від чогось важливого, цікавого для себе.

Мета проекту:

Впровадити волонтерську практику в діяльність дитячого садка, спрямовану на розвиток духовно-моральної особистості дошкільників; формування у вихованців високої патріотичної свідомості.

Завдання проекту:

-Формування у дітей позитивних установок на добровольчу діяльність.

-Виховання духовно-моральної особистості з активною життєвою позицією, здатності до досконалості і гармонійному взаємодії з іншими людьми.

-Формування у вихованців почуття власної гідності як представника свого народу.

-Створення умов для реалізації основних напрямів ФГОС дошкільної освіти, досягнення цільових орієнтирів дошкільної освіти.

-Розвиток комунікативних навичок дітей.

-Сприяти підвищенню значення сімейних цінностей.

Заходи, проведені в рамках проекту:

В нашому дитячому садку поняття «волонтерство» ми стали використовувати два роки тому, але традиція допомагати ближнім існує вже багато років.

А самі близькі нам — це малюки ясельних груп, які потребують допомоги дорослих або старших дошкільників. Діти підготовчих і старших груп вчать малюків грати в різні ігри, одягатися, ліпити, малювати. Хлопці відчувають себе самими старшими серед інших дітей у дитячому садку. Вони вже можуть провести справжній майстер — клас на різні теми.

Разновозрастное спілкування між дітьми формує відчуття «дорослості», виникає бажання, прагнення до вирішення нових, більш складних завдань пізнання, спілкування, діяльності. Хлопці усвідомлюють свою відповідальність, отримують внутрішнє задоволення від своєї роботи, у них підвищується самооцінка, впевненість у собі. Це поступово входить у практику педагогічної роботи.

Що може зробити волонтерський загін дитячого саду? Брати участь в різних акціях, влаштовувати «Дні допомоги».

Допомагати можна у всьому: донести сумку, принести води, допомагати молодшим товаришам.

А ще необхідно навчити дітей робити подарунки і дарувати щиро, від усього серця. Це не просто, особливо для дитини, яка звикла отримувати все найкраще. Цьому треба вчити дітей.

Вміння робити подарунки — це праця, це виховання серця. Ми, як і всі, даруємо подарунки до свят: Дня захисника Вітчизни, Міжнародного жіночого дня, Дня дошкільного працівника, до Дня літньої людини і т. д., — не тільки батькам, але і всім співробітникам дитячого садка, працюючим та пенсіонерам.

Треба вчити наших дітей бути готовим поступитися чимось, що є у тебе. Спочатку в малому, наприклад, поступитися іграшку, або найкраще місце, або хоча б не штовхатися, не рватися вперед.

Чесноти самі не виростають, їх треба вирощувати в дитячому серці, і це не відбудеться в один день, а треба мати терпіння і мудрість, щоб розрізняти коли і яке слово сказати, на що звернути увагу і, найголовніше, як самим себе вести, щоб показувати гідний приклад дітям.

Доброю традицією нашого дитячого садка є увага до ветеранам, самотнім літнім людям. Діти і педагоги не залишають їх без уваги. З великою любов’ю і старанням діти своїми руками роблять сувеніри для ветеранів ВВВ та праці, одиноких пенсіонерів. А потім хлопці або співробітники соціальної служби вітають та дарують подарунки.

Треба пояснювати дітям, що милосердя – це не слабкість, а сила, що волонтери це сильні люди, здатні прийти на допомогу.

Участь у таких волонтерських рухах дітей і батьків, як «Посади своє дерево», «Збережи ялинку», «Сміття Землі не до лиця», розвиває у дітей інтерес і бажання дбайливо ставитися до живої природи за допомогою тісного спілкування з нею. Важлива задача -навчити дітей з любов’ю ставитися до навколишньої природи, бути відповідальними, уважними і доброзичливими по відношенню до живого світу, проявляти турботу і повагу до нього.

Окремо хочеться сказати про акції «Посилка землякові», яка проходить у нашому районі 13-й рік поспіль за фінансової підтримки адміністрації Шатурского району та сприяння місцевого відділу військового комісаріату, а також фахівців і волонтерів «Комплексного молодіжного центру» для жителів міста Шатура. В цьому році ми теж взяли участь у подібній акції — «Лист солдату — землякові». Хлопці написали листи колишнім вихованцям нашого дитячого садка, сьогоднішнім солдатам, і відправили їх.

У відповідь отримали величезні слова подяки від матерів і самих хлопців.

У цьому році , завдяки співпраці з Молодіжним центром, ми організували цікаву зустріч для хлопців підготовчої групи з представниками пошукового загону «Вітчизна». Не дивлячись на те, що з моменту закінчення Великої Вітчизняної війни пройшло вже більше 70 років, не всі загиблі поховані. Досі на місцях боїв знаходять безіменні останки, а багато сімей так і не дізналися про долі своїх близьких.

Пошукові роботи постійно ведуться на всій території Російської Федерації. Цим займається і Варя Рунина, юна і дуже активна представниця пошукового загону «Вітчизна» Шатурского району.

Третьокласниця розповіла нашим хлопцям про свою працю, показала знайдені їх загоном експонати часів Великої Вітчизняної війни. Хлопці з непідробною цікавістю слухали розповідь, що зачаровує, а потім задали багато питань Варі і отримали на них відповіді.

Між дітьми двох віків відбулася жива цікава бесіда.

Ще однією дуже важливою традицією нашого дитячого садка є привітання ветеранів ВВВ під час мітингу, присвяченого Дню Перемоги. Діти з гордістю і трепетом вшановують ветеранів та дякують за щасливе дитинство і мирне небо над головою.

Даний вид роботи для нас є новим, але дуже цікавим і дітям, і дорослим.

Очікувані результати проекту:

  1. Розширити уявлення про волонтерський рух у дітей 5-7 років, педагогів дитячого садка, батьків вихованців;
  2. Долучити дітей і батьків вихованців до соціокультурних норм, традицій сім’ї, суспільства, держави.
  3. Сформувати у дітей передумови толерантного ставлення до іншим людям, незалежно від культурного середовища та етнічної приналежності;
  4. Залучити батьків вихованців в освітній процес ДНЗ;
  5. Забезпечити наступність цілей, завдань і змісту дошкільної освіти та початкової загальної освіти.
  6. Організація роботи ДНЗ благодійної й добровольчої спрямованості, через взаємозв’язок поколінь — діти, дорослі та літні люди, спільно з центром Соціального захисту населення.

Учасники проекту: діти, батьки, педагоги, соціум.

Вид проекту: довгостроковий.

Термін реалізації проекту: З вересня 2016 року по травень 2017 року. Робота в даному напрямку продовжується надалі.

Актуальность

Наше завдання не дати зникнути маленькому джерела тепла, м’якості, терпіння і любові. Діти рано починають відчувати любов і справедливість дорослих, а також однолітків, вони чуйно реагують на найменші прояви недоброзичливості і зневаги.

Дуже важливо, щоб гуманні почуття діти поширювали не тільки на себе, а ще й вміли б співчувати дорослим, своїм одноліткам, «братів наших менших»- тварин. Що таке милосердя? Саме слово говорить саме за себе – мати добру, миле серце. Бути готовим завжди допомогти кому-небудь, не посміятися над чиєюсь бідою, а зуміти пожаліти, допомогти, пробачити, просто з почуття співчуття і людяності.

Формувати гуманні уявлення у дітей з допомогою зауважень, повчань і осуду неможливо. Важливо виховувати у дітей здатність бачити, розуміти і розділяти прикрощі і радості іншого.

У чому ж повинна виявлятися ця здатність? В умінні ставитися до іншого як до самого себе, розуміти, що іншого може бути боляче і неприємно, коли його ображають. Готовність прощати ненавмисно заподіяну біль, вибачатися, якщо винен. Вміння рахуватися з бажаннями та інтересами друзів. В чуйності до настрою іншого. Ми всі прагнемо до того, щоб наші діти виросли чесними, добрими, чуйними. І дуже хочеться, щоб виховане в дитинстві схильність до добра і зла назавжди залишилося в людині.

Проблема:

Багато батьків бояться виховувати дітей добрими і милосердними, особливо хлопчиків. Їм здається, що, коли діти виростуть, їм буде важко, вони не зуміють дати здачі. Але досвід показує, що добрим і милосердним легше жити, бо їх всі люблять. А злоба спалює серце. Естафета добра і зла нескінченна, і в нашому світі на зміну злим дітям можуть прийти злі онуки. Добре тоді буде?

А як же? Як навчити дітей любити, бути добрими, приходити на допомогу?

Зараз у багатьох сім’ях безпроблемна життя і більшість дітей не знає правди, що в світі є не тільки здорові і гарні люди, але і самотні, літні й безпорадні, діти у яких немає батьків, ветерани, і всі вони потребують нашої з вами уваги і співчуття.

Правильно, що милосердні діти ростуть тільки у милосердних батьків? В основному, так. А як же допомогти іншим дітям?

Що можемо зробити ми, педагоги, в умовах дитячого саду?

Напевно, найголовнішим у даному виховному процесі є натхнення і приклад педагогів і батьків нашого дитячого садка.

Слово «Волонтер» іноземне, перекладається як «доброволець» або «бажаючий». Це люди, які добровільно готові витратити свої сили і час на користь суспільству чи людині. Саме ж волонтерство прийшло в Росію на початку 1990-х років. А ми, в нашому дитячому садку, стали використовувати його два роки тому, але традиція допомагати ближнім існує вже багато років.

Новизна:

  1. Благодійна діяльність в таких сферах, як освіта є найважливішим чинникам морального розвитку.
  2. У відповідності з цільовими орієнтирами ДО ФГОС, духовно-моральна культура складається з установки на позитивне ставлення до світу, на розуміння того, що всі люди рівні незалежно від їх соціального походження, етнічної приналежності, релігійних вірувань, фізичних і психічних особливостей, на прояв патріотичних почуттів, на знання традицій своєї родини і своєї Батьківщини.
  3. Згідно з пріоритетною задачею Російської Федерації у сфері виховання дітей є розвиток високоморальної особистості, що розділяє російські традиційні духовні цінності, володіє актуальними знаннями і вміннями, здатної реалізувати свій потенціал в умовах сучасного суспільства, готової до мирного творення і захисту Батьківщини і спираючись на систему духовно-моральних цінностей, таких як людинолюбство, справедливість, честь, совість, воля, особиста гідність, віра в добро прагнення до виконання морального обов’язку перед собою, своєю сім’єю та своєю Батьківщиною.

Використовувана література:

  1. О. Л. Князєва, М. Д. Маханева. Залучення дітей до витоків російської народної культури: Програма. Навчально — методичний посібник. -2изд; «Дитинство — Прес», 1998р.
  2. Ст. Степанов. Ми живемо в Росії. З-під «Онікс»., М., 2007р.
  3. Л. А. Кодрыкинская. Заняття з патріотичного виховання в ДНЗ.- З-під «ТЦ Сфера», 2013.
  4. В. Н. Микляева. Морально – патріотичне та духовне виховання дошкільнят. – М: ТЦ Сфера, 2013р.
  5. К. Б. Фесюкова. Комплесні заняття з виховання моральності. Для 4-7років. З-під «ТЦ Сфера», 2010р.
  6. Н.В.Єрмолаєва «Естетичне виховання дошкільнят через декоративно-прикладне мистецтво. Парціальна програма». Оформлення. ТОВ «Видавництво «Дитинство — Прес», 2011р. — 144 стор.
  7. Т. С. Комарова. «Народне мистецтво у вихованні дітей». М.: Видавництво «Російське педагогічне агентство» 1997.- 208с.
  8. Л. Я. Шпикалова, Р. А. Поровская «Повернення до витоків: Народне мистецтво і дитяча творчість». М.: Гуманит. Изд. Центр Владос, 2000.- 272с
  9. Астахова Н. Ладушки. Енциклопедія дитячого фольклору. «Друкована слобода», видання 2014. – 141 с. (БІЛЕ МІСТО).
  10. Л. Л. Шевченка «Добрий світ».з-під «Підмосков’ї» 2012р.

Муніципальне автономне дошкільний навчальний заклад дитячий садок №42 загальнорозвиваючого виду з пріоритетним здійсненням фізичного розвитку дітей міста Тюмені

Відкрився в травні 1989 року і перебував у відомстві дослідного заводу «Електрон».

З 2 червня 1997 року є Муніципальних дошкільний навчальний заклад загальнорозвиваючого виду з пріоритетним здійсненням фізичного розвитку дітей.

У роботі з дітьми використовується ОСНОВНА ОСВІТНЯ ПРОГРАМА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ МУНІЦИПАЛЬНОГО АВТОНОМНОГО ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДИТЯЧИЙ САДОК № 42 ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЮЧОГО ВИДУ З ПРІОРИТЕТНИМ ЗДІЙСНЕННЯМ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ МІСТА ТЮМЕНІ

Спектр послуг:

— додаткові освітні послуги:

«АБВГДЕйка», «Здоровичок», «Творча майстерня Олівця і Самоделкина», Хореографія та ігровий стрейчинг», «Корекція мовлення», Шахова студія» — розвиток здібностей дошкільників через різні види діяльності: пізнавальна, художньо – естетична та ін

Керівник – Блінова Наталія Іванівна, освіта – вища, стаж роботи на посаді завідувача з 06.06.2013 року, кваліфікаційна категорія — відповідність до займаній посадою.

Склад педагогічних кадрів: працює 30 вихователів: з них 70% мають вищу освіту, 30% – середню спеціальну. 33% мають вищу кваліфікаційну категорію, 33% — першу кваліфікаційну категорію. Два педагога мають Подяку Міністерства освіти РФ, три – Почесну грамоту Міністерства освіти РФ.

Педагоги є активними учасниками міських заходів.

Традиції дитячого садка: привітання ветеранів Великої Вітчизняної війни з днем Перемоги, участь у міському День здоров’я, День відкритих дверей для батьків, огляд-конкурс на краще оформлення зимового ділянки для організації рухової активності та ін.

Пишаємося успіхами випускників: Саранчук Даша – фігуристка, переможниця міжнародного конкурсу в 2007 році, лауреат обласних та міських конкурсів;

Осецька Лена – неодноразовий переможець міських конкурсів з художньої гімнастики, Козеева Катя — учасниця Кремлівської новорічної ялинки, за відмінні успіхи в школі.

В перспективі: розширити спектр додаткових послуг, підвищення якості педагогічної майстерності педагогів відповідно до нових стандартів дошкільної освіти. Поліпшення матеріально — технічної бази дитячого садка.

Comments are closed.