Привітання з успіння богородиці

0

Православні ікони Богородиці, Христа, ангелів і святих

Сторінки: [1]. Всього зображень: 100. Сортування: в звичайному порядку.

Файл 2524.jpg: | |
Розмір: 1077×1309, 1.41 MPix, 754 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2525.jpg: | |
Розмір: 2804×3384, 9.49 MPix, 2296 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2526.jpg: | |
Розмір: 1241×1754, 2.18 MPix, 618 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2527.jpg: | |
Розмір: 1241×1754, 2.18 MPix, 730 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2528.jpg: | |
Розмір: 1241×1754, 2.18 MPix, 489 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2529.jpg: | |
Розмір: 660×478, 0.32 MPix, 93 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2530.jpg: | |
Розмір: 473×690, 0.33 MPix, 103 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2531.jpg: | |
Розмір: 485×690, 0.33 MPix, 132 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2532.jpg: | |
Розмір: 556×690, 0.38 MPix, 102 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2533.jpg: | |
Розмір: 500×690, 0.35 MPix, 108 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2534.jpg: | |
Розмір: 515×690, 0.36 MPix, 124 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2535.jpg: | |
Розмір: 469×683, 0.32 MPix, 112 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2536.jpg: | |
Розмір: 512×690, 0.35 MPix, 124 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2537.jpg: | |
Розмір: 650×690, 0.45 MPix, 124 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2538.jpg: | |
Розмір: 534×690, 0.37 MPix, 144 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2539.jpg: | |
Розмір: 503×690, 0.35 MPix, 104 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2540.jpg: | |
Розмір: 519×674, 0.35 MPix, 90 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2541.jpg: | |
Розмір: 532×677, 0.36 MPix, 185 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2542.jpg: | |
Розмір: 505×690, 0.35 MPix, 95 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2543.jpg: | |
Розмір: 603×690, 0.42 MPix, 160 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2544.jpg: | |
Розмір: 588×639, 0.38 MPix, 97 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2545.jpg: | |
Розмір: 553×690, 0.38 MPix, 121 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2546.jpg: | |
Розмір: 1400×1772, 2.48 MPix, 3020 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2547.jpg: | |
Розмір: 600×873, 0.52 MPix, 443 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2548.jpg: | |
Розмір: 724×885, 0.64 MPix, 810 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Опис: Успіння Богоматері. Початок XII

Файл 2549.jpg: | |
Розмір: 2849×3533, 10.07 MPix, 4178 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Опис: Успіння. 1479

Файл 2550.jpg: | |
Розмір: 1600×1730, 2.77 MPix, 1006 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Опис: Успіння. XV ст.

Файл 2551.jpg: | |
Розмір: 1400×1791, 2.51 MPix, 859 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Опис: Успіння. XVII ст. SVCH

Файл 2552.jpg: | |
Розмір: 1400×1855, 2.6 MPix, 904 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Опис: Успіння. Андрій Рубльов

Файл 2553.jpg: | |
Розмір: 1400×1884, 2.64 MPix, 845 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Опис: Успіння. Початок XV ст. GRM

Файл 2554.jpg: | |
Розмір: 1400×1838, 2.57 MPix, 685 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Опис: Успіння. Близько 1392. Майстерня Феофана Грека. Оборот ікони Богоматір Донська. ГТГ

Файл 2555.jpg: | |
Розмір: 1400×1748, 2.45 MPix, 840 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Опис: Успіння. Прохор (з Городця) ProhorBlagSoborMK

Файл 2556.jpg: | |
Розмір: 1400×1894, 2.65 MPix, 1005 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2557.jpg: | |
Розмір: 1219×1650, 2.01 MPix, 723 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2558.jpg: | |
Розмір: 704×928, 0.65 MPix, 237 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Файл 2559.jpg: | |
Розмір: 1350×1923, 2.6 MPix, 984 Kb.
Дата: 2009-11-11, анонімно.

Опис: Ікона Успіння Пресвятої Богородиці. Середина XIX століття.

Файл 12723.jpg: | |
Розмір: 800×769, 0.62 MPix, 158 Kb.
Дата: 2011-06-05, анонімно.

Опис: Монастир Успіння Хору, Стамбул, мозаїка, 14 століття

Файл 12923.jpg: | |
Розмір: 632×622, 0.39 MPix, 147 Kb.
Дата: 2011-07-18, анонімно.

Опис: Успіння «Написано у святому граді Єрусалимі. 1868»

Файл 12924.jpg: | |
Розмір: 815×571, 0.47 MPix, 216 Kb.
Дата: 2011-07-18, анонімно.

Опис: Ікона «Успіння Богоматері». Дерево, олія, сусальне золото. 31Х26,5. Санкт-Петербург, 1872 р.

Файл 13659.jpg: | |
Розмір: 758×900, 0.68 MPix, 562 Kb.
Дата: 2011-09-26, анонімно.

Опис: Ікона «Успіння Пресвятої Богородиці». Дерево, масло. 49Х40,5. Кінець XIX ст.

Файл 14096.jpg: | |
Розмір: 833×1000, 0.83 MPix, 880 Kb.
Дата: 2011-10-27, анонімно.

Файл 15256.jpg: | |
Розмір: 1692×2442, 4.13 MPix, 1444 Kb.
Дата: 2011-12-20, учасник [tol].

Опис: Альбом зображень святих ікон видання хромолитографии Е. І. Фесенко в Одесі. Кінець 19-го століття.

Файл 15370.jpg: | |
Розмір: 1400×1726, 2.42 MPix, 265 Kb.
Дата: 2011-12-25, учасник [tol].

Опис: Альбом зображень святих ікон видання хромолитографии Е. І. Фесенко в Одесі. Кінець 19-го століття.

Файл 15371.jpg: | |
Розмір: 1400×1136, 1.59 MPix, 236 Kb.
Дата: 2011-12-25, учасник [tol].

Опис: Ікона Успіння Пресвятої Богородиці. Іконостас Преображенської церкви. о. Кижи Перша чверть XVIII століття.

Файл 16426.jpg: | |
Розмір: 443×600, 0.27 MPix, 129 Kb.
Дата: 2012-03-05, анонімно.

Опис: Фреска над воротами монастиря р. Александрова. Фото 22-сер-2011, tol.

Файл 16763.jpg: | |
Розмір: 2346×953, 2.24 MPix, 1245 Kb.
Дата: 2012-03-24, учасник [tol].

Опис: Успіння Богоматері. Нев’янськ. 1830-1840 рр. 33,5 Х 33,5.JPG

Файл 17572.jpg: | |
Розмір: 2045×2089, 4.27 MPix, 1384 Kb.
Дата: 2012-06-05, анонімно.

Опис: Успіння Богоматері. Невьянская ікона. Андрій Чернобровин 1866р. 51,7 Х 46,1.JPG

Файл 18140.jpg: | |
Розмір: 1981×2233, 4.42 MPix, 1703 Kb.
Дата: 2012-06-15, анонімно.

Опис: Успіння. Воздвиження хреста. Невьянская ікона. Майстерня Богатирьових. Між 1814 і 1822г. 31,4 Х 49,7.JPG

Файл 18429.jpg: | |
Розмір: 1973×1285, 2.54 MPix, 956 Kb.
Дата: 2012-06-25, анонімно.

Опис: Успіння Пресвятої Богородиці

Файл 18670.jpg: | |
Розмір: 2619×3800, 9.95 MPix, 1980 Kb.
Дата: 2012-08-08, анонімно.

Опис: Успіння Пресвятої Богородиці

Файл 18671.jpg: | |
Розмір: 3140×2350, 7.38 MPix, 3288 Kb.
Дата: 2012-08-08, анонімно.

Опис: Успіння Пресвятої Богородиці

Файл 18672.jpg: | |
Розмір: 2840×3420, 9.71 MPix, 2186 Kb.
Дата: 2012-08-08, анонімно.

Опис: Ікона Успіння Пресвятої Богородиці

Файл 19122.jpg: | |
Розмір: 2358×2890, 6.81 MPix, 4406 Kb.
Дата: 2012-08-14, анонімно.

Опис: Ікона Успіння Пресвятої Богородиці. Троїцький собор р. Подольськ

Файл 20245.jpg: | |
Розмір: 549×1024, 0.56 MPix, 528 Kb.
Дата: 2012-12-02, анонімно.

Опис: кон 16 — поч 17ст приватне зібрання

Файл 20559.jpg: | |
Розмір: 867×1000, 0.87 MPix, 287 Kb.
Дата: 2013-01-21, анонімно.

Опис: 17 вік приватне зібрання

Файл 20564.jpg: | |
Розмір: 959×1000, 0.96 MPix, 278 Kb.
Дата: 2013-01-21, анонімно.

Опис: Ікона Успіння Пресвятої Богородиці. 19в.

Файл 20645.jpg: | |
Розмір: 886×680, 0.6 MPix, 422 Kb.
Дата: 2013-02-04, анонімно.

Опис: Успіння Пресвятої Богородиці. Сучасна настінна храмова розпис храму Вознесіння на Містечку, р. Павловський Посад

Файл 21438.jpg: | |
Розмір: 600×450, 0.27 MPix, 85 Kb.
Дата: 2013-06-17, учасник [lexxx].

Опис: К. А. Штейбен. 1843-1854 рр. Полотно, олія. Живописна робота в ніші пілона східній частині собору. Ісаакіївський собор. Санкт-Петербург

Файл 21491.jpg: | |
Розмір: 300×687, 0.21 MPix, 78 Kb.
Дата: 2013-06-18, учасник [lexxx].

Файл 22409.jpg: | |
Розмір: 957×1600, 1.53 MPix, 454 Kb.
Дата: 2013-09-20, учасник [qwerty].

Опис: Ікона Успіння Пресвятої Богородиці. 19в., приватне зібрання.

Файл 23006.jpg: | |
Розмір: 1528×1932, 2.95 MPix, 245 Kb.
Дата: 2014-01-07, анонімно.

Файл 23314.jpg: | |
Розмір: 2346×3270, 7.67 MPix, 3237 Kb.
Дата: 2014-02-02, учасник [apolinarije].

Файл 24737.jpg: | |
Розмір: 1552×2592, 4.02 MPix, 1515 Kb.
Дата: 2014-12-30, учасник [tol].

Файл 25069.jpg: | |
Розмір: 600×800, 0.48 MPix, 164 Kb.
Дата: 2015-04-05, анонімно.

Файл 25319.jpg: | |
Розмір: 1600×2100, 3.36 MPix, 1483 Kb.
Дата: 2015-06-27, анонімно.

Файл 25489.jpg: | |
Розмір: 1200×858, 1.03 MPix, 417 Kb.
Дата: 2015-08-29, анонімно.

Опис: з книги: Сказання про земне життя Пресвятої Богородиці з викладенням пророцтв і прообразований, що належать до неї, вчення Церкви про неї, чудес і чудотворних ікон її, на підставі священного писання, свідоцтв св. отців і церковних переказів: З 50 малюнками і политипажами 1904р. М. восьме Видання, виправлене і доповнене. Видання Руського на Афоні Пантелеймонова монастиря. 378, [2] с.: іл., 1 л. фронтисписа і 18 л. ілюстрацій, не включених у пагінацію. 27х18 див.

Файл 26156.jpg: | |
Розмір: 450×500, 0.23 MPix, 98 Kb.
Дата: 2016-02-17, анонімно.

Опис: Храм Успіння Пресвятої Богородиці в с. Вепрева Пустель — унікальний історичний пам’ятник Православ’я! Вепрева Пустель — село в Ростовському повіті при озері Вепр і річці Ремже в 35 верстах від Ростова. Кам’яний одноглавий Храм споруджений у 1822г. на місці колишніх трьох церков, утворюють монастир Вепрева Пустель, з яких дві згоріли близько 1790 р., а третя замінена нинішнім. Монастир існував уже за царя В. Грозному «при которомъ побудована (та) пустель і дана имъ ево государська грам[. ]

Файл 26157.jpg: | |
Розмір: 732×768, 0.56 MPix, 540 Kb.
Дата: 2016-02-17, анонімно.

Опис: Ікона Успіння Пресвятої Богородиці

Файл 26725.jpg: | |
Розмір: 2932×3395, 9.95 MPix, 1013 Kb.
Дата: 2016-04-14, анонімно.

Файл 26905.jpg: | |
Розмір: 2550×3400, 8.67 MPix, 4981 Kb.
Дата: 2016-04-27, учасник [Milla].

Файл 27107.jpg: | |
Розмір: 2544×1696, 4.31 MPix, 1183 Kb.
Дата: 2016-05-01, учасник [Milla].

Файл 27247.jpg: | |
Розмір: 1437×2000, 2.87 MPix, 3312 Kb.
Дата: 2016-05-12, учасник [Milla].

Опис: Успіння Холмогорская

Файл 27343.jpg: | |
Розмір: 572×690, 0.39 MPix, 203 Kb.
Дата: 2016-06-15, учасник [tol].

Файл 27679.jpg: | |
Розмір: 1882×2312, 4.35 MPix, 987 Kb.
Дата: 2016-08-27, учасник [Milla].

Файл 27680.jpg: | |
Розмір: 5354×1801, 9.64 MPix, 949 Kb.
Дата: 2016-08-27, учасник [Milla].

Файл 27681.jpg: | |
Розмір: 2082×5524, 11.5 MPix, 1114 Kb.
Дата: 2016-08-27, учасник [Milla].

Файл 27682.jpg: | |
Розмір: 4685×3500, 16.4 MPix, 1420 Kb.
Дата: 2016-08-27, учасник [Milla].

Файл 27683.jpg: | |
Розмір: 1926×2282, 4.4 MPix, 1516 Kb.
Дата: 2016-08-27, учасник [Milla].

Файл 27684.jpg: | |
Розмір: 1000×810, 0.81 MPix, 1016 Kb.
Дата: 2016-08-27, учасник [Milla].

Файл 27685.jpg: | |
Розмір: 728×900, 0.66 MPix, 580 Kb.
Дата: 2016-08-27, учасник [Milla].

Файл 27765.jpg: | |
Розмір: 1799×2219, 3.99 MPix, 1585 Kb.
Дата: 2016-09-12, учасник [Milla].

Файл 27766.jpg: | |
Розмір: 3460×2240, 7.75 MPix, 2071 Kb.
Дата: 2016-09-12, учасник [Milla].

Файл 27767.jpg: | |
Розмір: 1554×2000, 3.11 MPix, 4289 Kb.
Дата: 2016-09-12, учасник [Milla].

Файл 27768.jpg: | |
Розмір: 860×1158, 1 MPix, 573 Kb.
Дата: 2016-09-12, учасник [Milla].

Файл 27769.jpg: | |
Розмір: 3116×2562, 7.98 MPix, 2839 Kb.
Дата: 2016-09-12, учасник [Milla].

Файл 27770.jpg: | |
Розмір: 1117×1024, 1.14 MPix, 371 Kb.
Дата: 2016-09-12, учасник [Milla].

Файл 28251.jpg: | |
Розмір: 1669×1977, 3.3 MPix, 726 Kb.
Дата: 2016-11-14, учасник [Milla].

Файл 28252.jpg: | |
Розмір: 1989×2559, 5.09 MPix, 723 Kb.
Дата: 2016-11-14, учасник [Milla].

Файл 28253.jpg: | |
Розмір: 768×1024, 0.79 MPix, 511 Kb.
Дата: 2016-11-14, учасник [Milla].

Файл 28813.jpg: | |
Розмір: 900×1102, 0.99 MPix, 224 Kb.
Дата: 2017-02-14, учасник [Milla].

Файл 28814.jpg: | |
Розмір: 548×1024, 0.56 MPix, 139 Kb.
Дата: 2017-02-14, учасник [Milla].

Файл 29179.jpg: | |
Розмір: 1404×1500, 2.11 MPix, 408 Kb.
Дата: 2017-06-14, учасник [Milla].

Опис: Успіння Божої Матери-1.јрд

Файл 29993.jpg: | |
Розмір: 681×838, 0.57 MPix, 102 Kb.
Дата: 2017-10-05, учасник [WOLAND].

Опис: Успіння Божої Матері

Файл 30196.jpg: | |
Розмір: 866×1000, 0.87 MPix, 331 Kb.
Дата: 2017-10-28, учасник [WOLAND].

Опис: Успіння Богоматері (1686)(Короп Золотарьов)(Державний музей Новодівичого монастиря, Москва)

Файл 30286.jpg: | |
Розмір: 2047×3178, 6.51 MPix, 702 Kb.
Дата: 2017-10-31, учасник [WOLAND].

Опис: Успіння Богоматері (поч. XVIII століття)(Тверська провінція)

Файл 30287.jpg: | |
Розмір: 1307×1772, 2.32 MPix, 451 Кб.
Дата: 2017-10-31, учасник [WOLAND].

Опис: Успіння Божої Матері — Флорищевская. Симон Ушаков з учнями Єгором та Іваном. 1663. Державна Третьяковська галерея.

Файл 30501.jpg: | |
Розмір: 655×800, 0.52 MPix, 243 Kb.
Дата: 2017-11-29, анонімно.

Опис: Успіння Божої Матері — Флорищевская. Снессорева Софія. Земне життя Пресвятої Богородиці та опис святих чудотворних Ея ікон. З зображеннями в тексті свят та ікон Божої матері. М.: Терирем, 2010 (перепеч. СПб, 1891). С. 389-390.

Файл 30502.jpg: | |
Розмір: 442×534, 0.24 MPix, 93 Kb.
Дата: 2017-11-29, анонімно.

Опис: Успіння Пресвятої Богородиці

Файл 30658.jpg: | |
Розмір: 761×1000, 0.76 MPix, 140 Kb.
Дата: 2017-12-04, учасник [WOLAND].

Файл 30969.jpg: | |
Розмір: 3096×4128, 12.78 MPix, 4417 Kb.
Дата: 2018-01-16, анонімно.

З святом воскресіння Христового!

Миру, любові і допомоги Божої бажаємо вам в новому році!

З СВЯТОМ РІЗДВА ХРИСТОВОГО, ДОРОГІ ДРУЗІ!

Святішого Патріарха Московського і всієї Русі Кирила

Різдвяне послання Святішого Патріарха Московського і всієї Русі Кирила архіпастирям, пастирям, чернецтву і всім вірним чадам Руської Православної Церкви.

Преосвященні архіпастирі, високоповажні отці, всечесні іноки та інокині, дорогі брати і сестри!

До всіх вас, які проживають у різних країнах, містах і селах, але становлять Єдину Російську Православну Церкву, звертаюсь я в цю святу ніч і від душі вітаю з мироспасительным святом Різдва Христового. Сердечно вітаю вас, дорогі мої, і молитовно бажаю, щоб ми всі сповнилися духовною радістю від спільної участі у цьому великому святі і насолодилися бенкетом віри, як сини і дочки Божі і друзі Христові (Ін. 15:15).

Нині споглядаючи таємницю Боговтілення, ми прагнемо зрозуміти, який сенс події, яка сталася дві тисячі років тому у Віфлеємі, і яке відношення воно має до нас і нашим сучасникам.

Святий апостол Павло пише: «Коли прийшла повнота часу, Бог послав Свого Сина, Що родився від жони, та став під законом, щоб викупити підзаконних, щоб усиновлення» (Гал. 4:4-5). А що ж передувало цій повноті часу? Вся історія людства до Різдва Христового по суті є історія пошуків Бога, коли кращі уми намагалися зрозуміти, хто ж є джерелом тієї надзвичайної сили, присутність якої в житті так чи інакше відчуває кожна людина.

На шляху богоискательства люди, намагаючись знайти істину, впадали у всілякі помилки. Але ні примітивний страх людини перед грізними явищами природи, ні обожнювання природних стихій, ідолів, а часом і самого себе, ні навіть ті деякі прозріння, які осявали філософів-язичників, не привели людей до істинного Бога. І коли світ своєю мудрістю не пізнав Бога (1 Кор. 1:21), Він благоволив Сам спуститися до людей. Духовними очима ми споглядаємо велику благочестя таємницю: Творець уподібнюється творіння, приймає людську природу, зазнає приниження, вмирає на хресті і воскрес. Все це перевершує людське розуміння і є дивом, що розкриває повноту Одкровення Бога людям про Себе.

Христос народився — і світ знайшов надію, Христос народився — і любов царює на віки, Христос народився — і небо приклонилось до землі, Христос народився — і Віфлеємська зірка вказує неложный шлях до Бога, Христос народився — і ніхто так не вірить у торжество зла, бо ми спасенні благодаттю через віру, а це не від вас, Божий дар (Еф. 2:8).

Очікуючи і передбачаючи прихід Месії, пророк Ісая вигукує: «З нами Бог!» (Іс. 8:10). Його богонатхненні слова і понині є джерелом невимовної радості для мільйонів християн. Народившись у Вифлеємі, Господь народжується в наших серцях і перебуває з нами, якщо ми зберігаємо вірність Йому і заснованої Ним Церкви. Він з нами, коли ми творимо добрі справи. Він з нами, коли ми допомагаємо іншим. Він з нами, коли ми співчуває і співчуваємо. Він з нами, коли ми примиряем ворогуючих. Він з нами, коли ми прощаємо й не пам’ятаємо лихого. Він з нами, коли ми молимося і беремо участь в церковних Таїнствах, особливо ж — в Таїнстві Подяки, Святої Євхаристії.

Свято Різдва Христового говорить нам про найголовніше: ми покликані навчитися любити Бога і служити Йому, нашому Спасителю, Того, Хто дарував спасіння всіх народів і на всі часи, Хто і нині простягає Свої обійми до кожного з нас. Набуваючи навички справжнього шанування Бога і побожного стояти перед Ним, ми разом з тим навчаємося служити і нашим ближнім, виявляючи віру, чинної любов’ю» (Гал. 5:6).

І нам залишається небагато довершити — відповісти на дію спасаючої благодаті Божої своїм послухом, своєю довірою до слів Господа, своїм бажанням виконувати Його заповіді. Якщо ми засвоїмо цю велику істину, то дуже багато чого зміниться не тільки в нас самих, але і навколо нас. Ми зуміємо правильно розставляти ціннісні пріоритети, ми зможемо мирно, спокійно і впевнено йти визначеної нам понад дорозі життя, воздаючи хвалу і подяку Богові.

А щоб досягти такого стану духу, ми повинні бути православними людьми не за соціологічними тільки опитуваннями, а за своїм глибоким переконанням і за способом життя, як були гаряче вірними і люблячими Бога людьми наші благочестиві предки. Серед таких особливе місце займає хреститель Русі, святий рівноапостольний великий князь Володимир. 1000-річчя його блаженної кончини ми будемо відзначати в цьому році. Саме йому ми зобов’язані тим, що є носіями високої християнського звання і в сукупності складаємо єдину сім’ю православних братських народів історичної Русі. Так було, і є, і буде. І ніякі тимчасові проблеми і випробування, ніякі зовнішні сили не зможуть розірвати ці багатовікові духовні і культурні зв’язки спадкоємців київської хрещальної купелі.

У ці святі різдвяні дні молитви всієї церковної повноти і моя сугуба молитва про мир на українській землі. Незалежно від місця проживання своїх чад, їх політичних поглядів чи уподобань Руська Православна Церква виконує ту відповідальну місію, яку на Неї поклав Сам Христос (див. Мф. 5:9). Вона робила і робить все можливе для того, щоб примирити людей і допомогти їм подолати наслідки ворожнечі.

В основі будь-якого протистояння, ненависті і розділень — гріх. Він, за словом преподобного Іустина Челийского, «всіма своїми силами здійснює одне: обезбоживает і обесчеловечивает людини» (прп. Іустин (Попович), Філософські прірви). І ми бачимо, в якому пекельному стані часом перебуває людина, котра втратила дароване Творцем гідність.

Церква ж від імені Бога, невпинно сповіщаючи людям велику радість (Лк. 2:10) про народження Спасителя закликає всякого земнородного увірувати і змінитися на краще. Вона пропонує шлях сходження: від богоискательства — Богопізнання, від Богопізнання — до Богоспілкування, від Богоспілкування — до Богоуподоблению. Святитель Афанасій Великий, який жив у IV столітті в Олександрії, в приголомшливих словах висловив мета пришестя у світ Спасителя: «Бог став людиною, щоб людина стала богом». Не за своєю природою, а за Божественною благодаттю. Весь багатовіковий досвід Церкви свідчить: справжнє перетворення, обоження звершується дією благодаті допомогою добровільного співпраці Бога і людини. І досягається воно працею, в слухняності Творця, а не прийняттям диявольської спокуси змія, який пропонував нашим прабатькам скуштувати від дерева пізнання добра і зла і негайно стати як боги» (Бут. 3:5). Кожен, що живе по вірі, знає, що саме вірність Богові утримує його від злих справ і думок, що саме віра надихає його на подвиги і труди во славу Божу та на благо ближніх.

Вітаючи всіх вас з великим святом Різдва Христового і Новоліттям, хотів би щиро побажати вам доброго здоров’я, миру, добробуту і щедрої допомоги у понад непреткновенном ході за нашим Господом і Спасителем.

А Бог усякої благодаті, що покликав вас до вічної слави своєї в Христі Ісусі, Сам… так зробить вас, та затвердить, нехай зміцнить, та зробить непохитними. Йому слава і держава на віки віків. Амінь (1 Петро. 5:10-11).

Привітання з успінням пресвятої богородиці мамі

З Успінням тебе я вітаю,
І в свято святої Богородиці
Тебе любити я Бога побажаю,
Адже тільки він нас захистить з тобою.
І Богородице молися душею,
І не залишить прохань вона твоїх!
Нехай біди обходять стороною,
Шукай любов у будь-яких діяннях!

Тебе вітаю з Успінням,
Здоров’я хочу побажати!
І вір ти завжди, без сумніву,
У Господню прекрасну Матір.
Вона допомагає моляться,
І все вдаються справи!
Вона нагороджує прохача,
Щоб життя його світлою була!

Успіння Пресвятої богородиці,
Самий світлий і церковне свято.
Привітаємо ми один одного знову,
Хай не застане вас біда вмить.
Бажаємо ми великого щастя,
Кохання — що може краще бути?
Нехай стороною обходять всі негоди,
Бажаємо вам завжди любити!
Удачі вам, вшануйте пам’ять,
Минутою молчанья, може бути.
Добре все буде знаємо,
Обіцяємо — свята сьогодні бути!

Велика Душа приходить у цей світ
Для важливих справ,
Щоб зробити світ прекрасним,
Щоб допомогти іншим
Знайти свій шлях у пітьмі,
І стати захистом у тому небезпечному шляху.

І зробити все, що повідав Бог,
Пройшовши свій шлях нелегкий і тернистий,
Вона пішла туди, де для неї
Готовий престол,
І праця в ім’я життя.

З любов’ю дивиться Богородиця на нас.
І розуміє всі недосконалості,
Що привели нас у цей перший клас.
І допомагає нам досягти блаженства.

І над цим царством світла,
Царством світу і привіту,
Царством дивних сил,
Бог підніс Отроковицю
І навіки, як Цариці,
Царство вручив.
І зодягнув Її в порфіру,
Підніс вище світу
Ангельських розумів.
І нам, грішним і гнаним,
Від бунтівних сил боримым,
Дарував у покров!
О, Заступниця блага!
Зришь Ти, Пресвята Діва,
Скорбота моєї душі.
Даруй сльози розчулення,
Серцю — почуття розтрощення
І пристрастей моїх хвилювання,
Притишити Бурю.

Молися частіше Богородиці –
Особливо в цей день святий!
Адже віддається тим, хто молиться,
Обходять біди стороною!
Сьогодні свято – адже Успіння
Послані нам для того,
Щоб цінували ми миті
Добра і щастя свого!

Вірші на Успіння Пресвятої Богородиці, привітання з Успінням Пресвятої Богородиці

Успіння Богородиці
Вранці річним, дощовим, рано,
Бачиш, ангели справою зайняті —
Ризу вологу тчуть — дождевицу,
Богородиці — плащаницю,
Щоб нетлінне тіло тканиною
Вранці річним — огорнути — рано.
В кожній краплині заплаче дзвін,
За апостолом надіслано хмара,
Щоб встиг кожен брат красномовний
До дня Успіння встигнути, до Пречистої.
Справою зайняті ангели важливим —
Дождевицу тчуть Діві — вологе,
Вранці річним, дощовим, рано,
Щоб відкрилося Фоми запізненням
І йому, і апостолам-братам,
Що нетлінне тіло взято
В третій день по Її кончину,
В небеса, по правиці Сина.
Бачиш, вранці дощовим, рано-то
Плащаницю тче Діві ангел.

Визначено кожному долею
Тіло зраджувати землі.
З Успінням Божої Матері святої
Спокою й умиротворення твоєї душі!

Вітаю з Успінням пресвятої Богородиці,
Великої небесної і земної Владичиці,
Діва Марія Свята мати Христа,
З тих століть і нині віддана Богу.
Нехай ангели небесні нам любов несуть,
Молитвою небесну від Сатани врятують,
Молі Діва Марія про здоров’я і щастя,
Віджени всі біди, віджени негоди.

Богородиці Успіння настав,
З цим днем тебе я привітаю.
Я хочу, щоб диво засяяло,
І душа піднялася твоя.
Нехай тебе хвороба не відвідує,
Від біди нехай ангел захистить.
Бог у всьому незримо допомагає,
І надія в серці хай горить.

Сьогодні ми закінчимо двотижневий піст,
Як заповідав Господь Ісус Христос,
Апостол Іона Богослов взяв до себе в будинок
З великою любов’ю Божу Матір, в ньому
Дбав про неї, як син рідний відтепер,
Добре і довго, до самої Її кончини.
У годину кончини світло осяяло кімнату,
Сам Ісус Христос прийняв Її душу.
Після поховання сталося багато чудес,
Прислонись до одру Божий Матері — зцілися.
Сліпі від дотику прозрівали,
Біси виганялися, а хвороби зціляли.
Божа Матір сказала всім апостолам,
Апостолів Ісуса, про яких вона дбала:
«Радійте! Я буду з вами в дні вже всі,
Я допоможу, буду молитися я за всіх»
Привітаємо зі святом сьогодні в строк.

Вірші на Успіння Пресвятої Богородиці, привітання з Успінням Пресвятої Богородиці

День Успіння Богородиці
Віру в краще нам дає:
Життя за смертю ще продовжиться-
Нескінченний душі політ.
Нехай оселиться в серці любов,
Щастя Вас скоріше знайде.
Життя дорогу рівною стелиться,
Без перешкод і проблем йде.

Вам побажаю в честь свята
Довгих років життя, міцного здоров’я
Вам побажаю в честь цього свята –
Свято Успіння Діви Марії,
Діви, що Бога всім нам подарувала.

Я побажаю, щоб довгими днями
Вас оточували рідні з друзями,
Щоб у душі панував мир і спокій,
Не доводилося нудьгувати щоб одного!

Успіння Богородиці
Успіння богородиці не смерть
А що вона отримає там в нагороду
За те що віддала сина на хрест
Своїми материнськими руками
Гординя перш розтрощення
Смирення перш дарування
Встигнути не значить померти
Яка прірва між цими словами
Має зобов’язаний втратити
І здається що неминуча розправа
Але щасливий той, кому дано зрозуміти
Успіння не обов’язок, а право

Успіння Пресвятої Богородиці,
Від того світла блищать образу.
Хто вірує радісно молитися,
Вгору піднімаючи очі.

Сяють яскравими вбраннями,
Архієреї, попи.
Палаючи кадилами жаркими,
Запалюють серце натовпу.

Вірші на Успіння Пресвятої Богородиці, привітання з Успінням Пресвятої Богородиці

Прийми вітання на Успіння у віршах,
З Дівою Марією, нехай невідомий буде страх,
Де ангели крилами життя бережуть,
Від диявола думки молитвою врятують –
Там щастя і радості світлий вогнище,
Зрозуміє, що не прав заздрісний ворог,
Свята Марія допоможе усім нам,
Ти тільки молись і сміливо крокуй в храм.

Успіння Пресвятої Богородиці
Золоті лампади у церкві горять,
Повен храм чесного народу.
І очі святі з ікони дивляться,

На благання відповісти готові.
Мати божа, заступниця, обереги,
Збережи від гріха, зла людського,
Недбайливих дітей, помилуй, прости,

Благодаттю наповни їх знову.
Світлом полум’яним земну смерть поправ,
Засяяла, пішла ти на небо.
Людям праведним вірний шлях вказавши,
Піднесла їх душі до Бога.

Нехай кожен отримає з небес добрий знак
У Успіння Божої Матері буде благодать.
Вона у вічне життя на небо пішла
Нехай Ваше життя буде легка!

Нехай світлом сяє цей славний день
І благодать зійде на людину,
Нехай користі і зла паскудне тінь
Від сонечка розтане наче жменька снігу,
Хай повниться серце вірою завжди,
Сьогодні не забудьте схилитися,
Щоб світ наповниться гармонією добра,
Що буде поруч, буде вічно снитися!
Не бійтеся всім дарувати своє тепло,
Воно сьогодні обов’язково повернеться,
Зігріє і благословить воно,
І все вийде, і все у вас зійдеться!

Яка країна придумала дарувати подарунки на нг

Як зробити бутону з бісеру для лілії

Як робити поробки з паперу легко

Привітання з днем народження для кума 35 років

Успіння Пресвятої Богородиці – двонадесяте свято, присвячене смерті (успіння) Божої Матері. У 2012 році він святкується 28 серпня. Святі отці порівнюють таємницю Успіння Пресвятої Богородиці з Воскресінням Спасителя. Немає смерті — є успіння, є уявлення. Святий праведний Іоанн Кронштадтський каже, що уявлення – це лише зміна місця: людина «переставился», душа його зайняла місце в іншому світі, в іншому столітті, в іншому часі.

Після вознесіння Ісуса Христа на небо, Пресвята Діва залишилася під опікою святого Іоанна і перебувала в постійній молитві. До моменту Своєї смерті Богородиця проживала в Єрусалимі. Чудесним способом Господь відкрив Їй день Її смерті – одного разу Їй з’явився архангел Гавриїл, який свідчить, що через три дні Вона відійде до Христа Бога». Заспокоюючи Марію, щоб Вона була готова до Свого смертного годині, архангел сповістив Їй: «Син Твій і Бог наш з архангелами і ангелами херувимами і серафимами, з усіма небесними духами і душами праведних зачне Тебе, Матір Свою, в небесне царство, щоб Ти жила і царювала з Них нескінченне час».

В ознаменування своїх слів архангел вручив пресвятій Богородиці гілку райського дерева (гілка від фінікової пальми), вказавши нести її перед труною Богородиці при похованні. Про отриманому від ангела звістку Діва Марія повідомила Йосипа Аримафейського і попрощавшись з усіма близькими і зробивши розпорядження щодо Свого майна, Богородиця приготувалася до смерті. Як свідчить церковне передання, «за велінням Божим, ангели захопили розійшлися з проповіддю Євангелія по кінцях всесвіту Апостолів і на хмарах принесли їх у Єрусалим, поставивши на Сіоні перед дверима будинку, де жила Мати Божа».
Канонічні тексти не повідомляють про час і обставини смерті і поховання Богородиці. За Новим Заповітом, розп’ятий Спаситель усиновляє Богородиці найближчого учня — апостола Івана, який з цього моменту «взяв Її до себе» (Ін. 19:25-27) на своє піклування. Вона перебувала з усіма апостолами молитву (Діян. 1:14) і в день П’ятидесятниці, як і вони, отримала дар Святого Духа (Діян. 2:1-14).

Є і небіблійні свідчення цієї події. Наприклад, за словами Єрусалимського патріарха Ювеналія (V ст.): «Хоча в Святому Письмі немає розповіді про обставини смерті Її, втім ми знаємо про них з найдавнішого і найвірнішого перекази». До таких свідчень належать повідомлення священномученика Діонісія Ареопагіта (I ст.), Мелітона Сардійського (II ст.), Єпіфанія Кіпрського (IV ст.), також різні повідомлення про Успіння Богородиці в XIV ст. зібрав і узагальнив церковний історик Никифор Калліст.

Існує кілька версій щодо віку, в якому померла Богородиця. Церковні історики Епіфаній та Георгій Кедрин стверджують, що Вона прожила близько 72 років і померла приблизно в 57 р. від Р. Х. Святі Андрій Критський і Симеона Метафраста повідомляють, що Вона дожила «до останньої старості», схиляються до цього і ряд інших дослідників.

Поховання Богородиці апостоли зробили в гробниці, де були упокоєні її чоловік Йосип Обручник і батьки Іоаким і Анна. Пречисте тіло Діви Марії урочистою процесією несли на одрі через Єрусалим, про що доповіли первосвященикам. Спрямована ними варта не змогла розігнати процесію завдяки чуду: «хмарний коло, що плив по повітрю, спустився на землю і точно стіною оточив як святих Апостолів, так і інших християн». Проходив повз процесії священик Афонія спробував перекинути одр, але його руки були відсічені невидимою силою. Після каяття він отримав зцілення і сповідав себе християнином.

По закінченні поховання апостоли закрили вхід у печеру каменем і віддалилися. У похованні не брав участь апостол Фома, який прийшов у Єрусалим лише на третій день – на його прохання апостоли відкрили гробницю, щоб він міг попрощатись з Нею. Однак тіла в гробниці не було.

В той же день, ввечері, за трапезою апостолам з’явилася Богородиця в оточенні ангелів і вітала їх словами: «Радійте! – бо Я з вами по всі дні».

Смерть Богородиці називають успінням, а не смертю, оскільки звичайна людська смерть, коли тіло повертається в землю, а дух – Богу, не торкнулася Її. «Переможені закони природи в Тобі, Діво Чиста, — оспівує Свята Церква у тропарі свята, — в народженні зберігається дівоцтво, і зі смертю поєднується життя: перебуваючи за народження Дівою і по смерті Душею, Ти спасаєш завжди, Богородице, насліддя Твоє».

Свято Успіння Богоматері було встановлене церквою з давніх часів – про нього згадується у творах блаженного Ієроніма, Августина та Григорія, єпископа Турського. А в IV ст. воно вже повсюдно святкувалося в Візантії, і за бажанням імператора Маврикія, який здобув перемогу над персами в день Успіння Богородиці (в 595 р.) став святом загальноцерковним. Однак загальне святкування Успіння в серпні місяці в більшості східних і західних церков встановлюється лише в VIII-IX ст., до цього, наприклад, на Заході, в Римській Церкві (у VII ст.) у січні святкувалася «смерть пречистої Діви Марії», а в серпні – «взяття на небо». Основною метою встановлення свята було прославлення Богоматері і Її Успіння. До цієї мети в IV-V ст. приєднується й інша — викриття помилок, що зазіхали на достоїнство Богоматері, зокрема, омани коллиридиан, єретиків IV століття, заперечували людську природу Пресвятої Діви, внаслідок чого заперечували і Її тілесну кончину.

Свято Успіння Пресвятої Богородиці урочисто відбувається в Гефсиманії, на місці Її поховання. Тут зведено храм, в якому зберігаються похоронні пелени Богородиці. У IV ст. священний покрив був перенесений у Влахернський храм. В 866 р. російський флот підійшов до Константинополя, і місто було обложено язичниками. Імператор і Патріарх Константинопольський молилися всю ніч у Влахернському храмі, а потім завантажили похоронну ризу Богоматері в море. Раптово піднялася буря і розметала руські кораблі в різні сторони. Русь зазнала поразки, яке знаменувало перемогу християнства.

Иконографическими джерелами для образів Успіння у Візантії, на Балканах і в Древній Русі були апокрифічні оповіді: «Слово Іоанна Богослова на Успіння Богородиці», «Слово Іоанна, архієпископа Солунського», а також найдавніше святкове слово на Успення Єрусалимського патріарха Модеста, Слова святих Андрія Критського, Константинопольського патріарха Германа і три Слова святого Іоанна Дамаскіна (VIII ст.). Здавна існували сказання про Успінні неоднакові за своїм обсягом, у них є відмінності в подробицях.Додавання зрілої іконографії Успіння належить до постиконоборческой епосі.

Успіння Богоматері, як і Воскресіння Христове, символізує нехтування смерті і воскресіння до життя майбутнього століття. Образи Успіння мають складне літургійне тлумачення. Так, ложе з тілом Богоматері наочно уподібнюється престолу в храмі, а розташування апостолів двома групами, очолюваними Петром і Павлом, по боках від нього – їх присутності на євхаристії та причастя під двома видами. Наш Бог позаду ложа являв собою образ архієрея за трапезою. Зображення в деяких пам’ятках апостола Петра з кадилом в руці вказувало, можливо, на кадіння святих дарів на літургії, а образ апостола Іоанна, припадающего до ложа Діви Марії, – на священика, цілує престол. Часто в сюжеті Успіння зображувалися два або чотири єпископа, разом з апостолами майбутніми Богоматері. Ці образи святих Діонісія Ареопагіта, Ієрофея, Тимофія Ефесского і Якова, брата Господнього, за переказами, присутніх при Успіня Богоматері, символізували причащання архієреєм священиків у таїнстві євхаристії. Ангели злітають в сценах Успіння до Христа з покровенными руками, як для прийняття святих дарів, немов прислуговують на літургії в якості дияконів.
У XV ст. на Русі широко поширюються ікони Успіння із зображенням дива відсікання рук ангелом у нечестивого юдея Авфонии (Афонії, в деяких джерелах – Иефонии) на передньому плані, перед одром. Можливо, популярність сюжету в той час і в XVI столітті була пов’язана з боротьбою проти єретичних рухів. Вперше ж цей сюжет зафіксований у фресці церкви Панагії Мавриотиссы в Касторії (рубіж XII–XIII ст.), а в давньоруському мистецтві – у фресках Снетогорского монастиря і церкви Успіння на Волотовом поле.
В російських іконах Успіння другої половини XV століття представлена докладна іконографічна схема. Апостоли зображені подорожуючими на хмарах, у ложа Богоматері – рыдающие єрусалимські дружини, апостоли і ангели, на передньому плані – сцена відсікання рук Авфонии. У верхній частині ікони Успіння зображуються отверзающиеся небеса, до яких Богоматір у «славі» ангели підносять. Ця деталь знаходить тлумачення у святого Андрія Критського: «Піднялося наддверие небесних врат, щоб прийняти царство небесне… Пренебесную Двері Божу».

Молитва на Успіння Пресвятої Богородиці
Про Пресвята Богородице Діво, Владичице, вышшая Ангел і Архангел і всієї тварі Чесніша, ангельське велике здивування, висока пророча проповідь, апостольська преславна похвало, святителів неабияку прикраса, мучеників міцна твердження, ченців рятівне повчання, постніков неизнемогающее утримання, девствующих чистото і славо, матерів тиха радість, немовлят мудросте і покарання, вдовиць і сірих Кормительнице, нагих одіяння, болящих здоров’я, полоненим визволення, по морю плавають тишино, захоплених небурное притулок, блукаючих неважка Наставниці, подорожуючих легке проходження, хто трудиться добру покоище, сущих в бідах швидка Заступниці, обидимых Покриві і прихисток, ненадеющихся надеяние, що потребують Помічниці, сумних присное розраду, зненавиджених любовне смирення, грішників спасіння і до Бога привласнення, правовірних всіх тверде огорожу, непереможне допомога та заступництво! Тобою нам, Владичице, Невидимий бачимо бисть, і Тобі молитву приносимо, Пані, грешнии раби Твої: Про Премилостивая і Пречудная Світла умнаго Цариці, рождшая Царя Христа, Бога нашого, Живодавца всіх, від небесних прославляється і від земних хвалимая, ангельський розумі, світосяйна звездо, святих Пресвятейшая, Владичице всіх тварюк, Боголепная Дівиці, Нескверная Невісто, палато Духа Пресвятаго, вогненний Престолі Невидимаго Царя, небесний кивоті, носило Слова Божого, огнеобразная колісниці, покоище Бога Живого, невимовне складання плоті Христові, гніздо Орла Нєбєснаго, Горлиці Богогласная, Голубице лагідна, тиха і незлобиве, Мати чадолюбивая, милостей бездно, развергающая хмару гніву Божого, вимірювана глубино, незбагненна таємно, несведомое диво, не рук отворенная Церкві Єдиного Царя всіх повік, благоуханное кадило, чесна червоній одежі, Боготканная порфиро, душевний раю, живоноснаго саду галузі, кольорі прекрасний, процвітший нам небесне радість, грозде нашого спасіння, чаші Царя Нєбєснаго, бо нині мертвий растворися від Духа Святого вино неисчерпаемыя благодаті, Ходатаице закону, зачало истинныя віри Христові непохитний стовпе, мечу люті Божого на богопротивных, бісів залякування, у бранех побеждение, християн усіх неложная Охоронниці і світу все відоме порятунок! Про Всемилостивая Пані, Діво Владичице, Богородице, почуй нас, що моляться Тобі, і яви милість Твою на людей Твоїх, моли Сина Свого избавитися нас від усякого зла і збережи обитель нашу і всяку обитель, і град, і країну вірних, і люди, благочестно прибегающия і призывающия ім’я Твоє святе, від всякия напасті, губительства, голоду, боягуза, потопу, вогню, меча, нашестя іноплемінників і междоусобныя про ран і від всякия хвороби і всякаго зла, та ані ранами, ні прещением, ні мором, ні всяким праведним гнівом Божим умалятся раби Твої. Але дотримуйся і рятуй милістю Своєю, Пані, за ни молящися, і корисне ідилія повітря у часі плоднаго приношення нам даруй. Полегши, возстави і помилуй, Премилостивая Владичице, Богородице препетая, у всякій біді і нужді сущия. Пом’яни раби Твоя і не презри сліз і зітхання з нашого, і обнови нас благостию Своєї милості, та з подякою втішаємось, обретше Тя Помічницю. Умилосердися, Господи, Пречиста, на немощныя люди Твоя, Надеждо наша. Разсеянныя збери, заблудшия на шлях правий настави, отпадшия від благочестивыя отеческія віри паки вернеш, старість підтримай, юныя врозуми, немовлята виховай і прослави славящия Тя, изряднее ж — Церкву Сина Твого виконай і збережи в довготу дний. Про Милостива і Премилостивая Цариці Неба і землі, Богородице Приснодево! Клопотанням Твоїм помилуй країну нашу і воїнство ея і вся православныя христианы, сохраняющи їх під покровом милості Твоєї, ризою Твоєю честною захисти і моли з Тебе воплошагося без семена Христа, Бога нашого, так препояшет ни понад силою на вся видимыя і невидимыя вороги наша. Спаси ж і помилуй, Пані, Великаго Пана й Отця нашого Кирила, Патріарха Московського і всієї Русі, преосвященныя митрополити, архієпископи і єпископи православныя, ієреї ж і диякони і весь причет церковний, і весь чернечий чин, і вся правоверныя люди, поклоняющияся і молящияся перед честною Твоєю іконою. Зглянься на всіх нас зневагою милостивнаго Твого заступництва, збудуй нас з глибини греховныя і просвіти очі сердечныя до зору порятунку, милостива нам буди зде і на Страшнем Суді Сина Твого про нас умоли, преставльшияся у благочесті від житія цього раби Твоя в вечней життя зі Ангели і Архангели і з усіма святими причти, та по правиці Сина Твого Бога постануть, і молитвою Твоєю уподоб вся православныя христианы з Христом жити і радості ангельския у Небесних селениих наслаждатися. Ти бо єси, Господи, слава Небесних і надія земних, Ти наша Надія і Заступниця всіх притекающих до Тебе і Твоєї святої просять допомоги. Ти Молебница наша тепла до Синові Твоєму і Богу нашому. Твоя Матерняя багато може молитва на умоление Владики, і Твоїм заступництвом до Престолу благодаті Пресвятих і Животворящих Його Таємниць приступати дерзаем, аще і недостойнии. Тому всечесний образ Твій і рукою Твоєю держимаго Вседержителя видяще на іконі, радіємо, грешнии, з розчуленням припадающе, і любовию цього цілуємо, чающие, Пані, Твоїми святими Богоприятными молитвами дійти Небесні безконечныя життя і непостыдно дива в день судний по правиці Сина Твого і Бога нашого, славяще Його купно з Безначальным Отцем і Пресвятим, Благим, і Животворящим Єдиносущим Духом, на віки віків. Амінь

Comments are closed.