Привітання пятикласників з присвятою

148

Автори статті працюють в ГБОУ ЗОШ № 687 міста Москви, де поряд із загальноосвітніми класами в кожній паралелі є і гімназичні. У школі склалася добра традиція: на гімназійній тижня 19 жовтня п’ятикласників посвячують у гімназисти. У цьому заході беруть участь гімназисти всіх класів. Дев’ятикласники, як старші товариші, готують основну частину свята – екскурс в історію зародження гімназії, гімназійного братства. Учні 6-8 класів придумують привітання та номери художньої самодіяльності для п’ятикласників. А самі винуватці торжества розучують слова клятви і гімну «Гаудеамус», роблять презентацію про колективі свого класу, готують тематичні вірші та пісні. Після проведення свята доцільно організувати екскурсію пам’ятними місцями міста Москви, пов’язаним з першими гімназистами Росії, чи можна влаштувати святкове чаювання в «літературному кафе» з декламацією віршів про гімназію та гимназистах.

Завіса закрита, фонограма «Як здорово, що всі ми тут сьогодні зібралися».

Ведучий: Доброго дня, шановні учні, гімназисти, гості! Ми раді, що сьогодні ви всі зібралися в цьому залі на наше свято. Ми запрошуємо до зали винуватців торжества – учнів 5 класу.

Звучить музика в зал входять парами учні 5 класу, сідають на перші ряди.

Ведучий: Слово надається директору школи Ф. В. О.

Класний керівник 5 класу: Здрастуйте, дорогі друзі! Ми дуже раді бачити вас у цьому святковому залі, таких красивих і нарядних. Приємно бачити тут ваших пап і мам, дідусів і бабусь, старших гімназистів. Дорогі п’ятикласники 1 вересня ви прийшли вчитися в школу саме в 5 клас. Це незвичайний клас. Потрапляючи сюди, ви проходили відбір, доводили своє право навчатися в гімназії. І ось сьогодні настав урочистий день – День посвяти у гімназисти.

Завіса закрита, звучить фонограма:

«Тоді душею безтурботні невігласи, ми жили всі і легше і сміливіше. » А. С. Пушкін
далі звучать 2 куплети пісні «19 жовтня» у виконанні автора (фонограма), завіса відкривається, на сцені класні керівники 5 і 9 класів.

Оформлення сцени – заставка з презентації.

На екрані портрет Пушкіна з написом: «Друзі мої, прекрасний наш союз!» оформлення сцени

Сяяли сині мундири
і червоні коміри.
Під сонцем північної пальміри
в ліцей зібралися учні.

День торжества жовтневої сині
був днем народження друзів.
Надією, майбутнім Росії
мріялося бачити цього ліцей!

Тут були Пущин, Кюхельбеккер
і Пушкін з Дельвігом — квартет,
де місце дружній опіки
і витівок ліцейських років.

«Друзі мої. Прекрасний наш союз!»–
тут від захвату Пушкін вигукує,
і чується приємний шепіт муз.
«Друзі мої. Прекрасний наш союз!»

Ведучий: сьогодні свято: 19 жовтня — День народження ліцеїв Росії. І ми пропонуємо вам разом з нами повернутися в минуле, зазирнути в історію зародження свята. Незважаючи на серйозні перетворення, що відбулися в нашому житті, історія повертає нас у далеке минуле. Нове — це добре забуте старе, те, що сформувалося і стверджувалося століттями. Згадаймо це старе.

Світло в залі і на сцені приглушається.
Далі історичний монтаж — екскурс. Під час виступу учнів 9 класу синхронно демонструється тематично відповідні слайди.

Ведучий: В сучасній Росії В гімназійних класах розширена програма вивчення деяких предметів.

Наша школа на вигляд навіть дуже звичайна
уроки змінюють завжди зміни
біля входу охоронець стоїть незмінно
уроки, відповіді, дзвінки, зміни….
В столову треба неодмінно встигнути.
Вирішити уравненье з однією змінною
але є в нашій школі,
на вигляд навіть дуже звичайної,
такі хлопці, що у зміну
в бібліотеку поспішають неодмінно,
пишуть доповіді, беруть участь в олімпіадах
і осягають науки кордонів,
а найголовніше люблять вчитися.
Такі хлопці потрібні нашій школі,
і клас гімназійний їм дуже підходить.

Завуч: Вчитися у гімназійному класі почесно. Але це накладає велику відповідальність на вас. У цьому залі присутні хлопці, які прославили нашу школу та їх імена увійшли в «книгу слави». Ми сподіваємося, що на її сторінках з’являться і ваші імена.

Ведучий: Хлопці з гордістю носять звання гімназиста. Та й як інакше, адже вони давали клятву гімназиста, а клятва повинна бути непорушна.

Слово учням 6 класу.

Нехай серце вам буде порадником суворим,
Нехай розум до удачі дорогу покаже,
До пізнання шлях далеко не пологий,
Навчання і життя вам про це розкажуть.
Польоту фантазії всім гімназистам!
І творчості ясного, думок ширяють,
Гімназії ім’я ви гордо несіть
По всій свого життя від днів справжніх.
Нехай світ многосложен, нехай він швидкоплинний,
Інколи жорстокий, а інколи безтурботний,
У ньому головне – ви, ваші думки, творіння,
Вершенья, деянья і ваші сумніви.
Так нехай світить сонце, і зірки радують,
З удачею, друзі, подружитися не пізно,
Ми віримо у вас, знаємо, що не підведете,
Що вірною дорогою життя підете.

Ведучий запрошує на сцену учнів гімназійних класів для виконання номерів художньої самодіяльності.

Ведучий: Учні 7 класу прочитають вірш А. С. Пушкіна:

Чим частіше святкує ліцей
Свою святу річницю,
Тим робче старий коло друзів
В сім’ю соромиться єдину,
Тим рідше він; тим свято наш
У своєму радості похмурішим;
Тим глухіше дзвін заздравных чаш,
І наші пісні, тим сумніше.

Тісніше, про любі друзі,
Тісніше наш вірний коло складемо,
Спочилим пісня закінчив я,
Живих надією привітаємо,
Надією колись знову
В бенкеті ліцейному опинитися,
Всіх інших ще обійняти
І нових жертв вже не боятися.

У залі гасять світло.

Ведучий: На сцену запрошуються цариці наук для экзаменовки вступають у гімназисти.

Виходять цариці математики та історії.

Математика: «Шановна цариця Історія. Ви не рано сюди зайшли? Адже ці молоді отроки ще не залишили свій слід в історії.

Історія: «Що ви, що ви цариця Математика, хоч ви і точна наука, але цього разу помилилися. Є отроки (Ф. В. учнів 5 класу) , що… (Перераховуються успіхи учнів).

Математика: І все ж будемо вимогливі до цим молодим людям і влаштуємо для них невеличкий іспит. Шановна історія перше слово вам.

Історія задає 3 питання з історії.

Математика задає 3 питання з математики (веселі задачки).

Математика: Молодці! Хвала за знання та кмітливість. І від імені присутніх наук вручаємо вам символ мудрості «Порцелянову сову». Зберігайте його і відповідайте йому.

Ведучий: Відповідь слово надаємо п’ятикласникам.

Для наших гостей ми розшифруємо слово гімназія:

Р – гордість. Ми пишаємося, що в нашій школі є своє свято. День гімназиста – один з них.
І – історія. Школа багата своєю історією. Нашій школі вже більше 60 років, а історія нашої школи – це частина історії нашої країни.
М – молодь. Це ми молоді, ми юні, які сьогодні стали гімназистами. Ми готові зберігати і поповнювати історію нашої школи новими традиціями.
Н – наука. У нашій школі велика увага приділяється навчанні, науці, проводяться олімпіади, предметні тижні.
А – Олександр Пушкін. Адже він був ліцеїстом, а ліцей, як і гімназія, славний своїми традиціями.
З – звук цей настільки дзвінок. Звичайно, «З» – це дзвоник, перший дзвоник і останній дзвінок цілої шкільної незабутньою життя.
І – інтерес та ініціатива. Ці дві якості завжди допоможуть тобі у навчанні та житті, гімназист.
Я – це всі гімназисти, які присутні в цьому залі.

Ведучий: Тепер усім зрозуміло, який глибокий сенс містить це слово?

Із залу: Дайте, дайте нам слово

Учень 5 класу:

Росію, гімназист, в душі храни,
Люби її ти до самозабвенья.
Поки ти малий, але ж настануть дні,
Коли зрозумієш свою мету.

Учень 5 класу:

Як Ломоносов ти її воспой,
Встань грудьми за неї,
Як Олександр Невський,
Як Петро її свій і переналаштуй,
Гагаріним взлети в вселенський простір.

Учень 5 класу:

Поки ти малий, вони з глибини століть
Вже пишаємося тобою і свято вірять,
Що збудеться мету слів –
Росія – матінка багата талантами.

Учні 5 класу співають пісню.

На Московській стороні – в історичному місці
Треба вчитися нам у гімназійному класі,
Ех, важко буде нам – не сказати словами,
Плачуть всі мої друзі гіркими сльозами.

Любі вчителі – ви нас не лайте.
Тата, мами, вся рідня – ви нам допомагайте.
Ось стоїмо і Вам співаємо – Ви це оціните.
Адже без вас ми пропадемо в науковому лабіринті.

Тихо капають секунди – і в години зливаються.
Для відкриттів і чудес час починається

Ведучий: Час прийшов урочисто присвятити п’ятикласників у гімназисти

Учень 5 класу:

Ми клянемося все одно
Сили знанью віддавати,
Щоб головною оцінкою
Була завжди лише «п’ять»!

Учні 5 класу: Клянемося!

Учень 5 класу:

Нехай до знанью буде шлях
І важкий і тернистий!
Терпіння і завзятість
Допоможуть, гімназист!
Клянемось ми ледарям
Серйозний дати відсіч!

Учні 5 класу: Клянемося!

Учень 5 класу:

Про кодекс честі не забудь,
Адже він – основа всіх основ!
Порядним і чесним бути
Будь, гімназист, завжди готовий!

Учні 5 класу: Клянемося!

Учень 5 класу:

Клянемося триразово
Честю школи дорожити,
Клянемося гордістю її
І славою бути!

Учні 5 класу: Клянемося! Клянемося! Клянемося!

Ведучий:

Сини вітчизни клянуться,
І небо чує клятву їх!
О, як серця в них сильно б’ються!
Не кров тече, а полум’я в них!
Тебе вітчизна святе,
Тебе любити, тобі служити –
Ось наше звання пряме!
Ми життям своєї купити
Твоє готові благоденство.
Жити думками про тебе – блаженство
Клянемося бути відданими!

Учень 5 класу:

Тут не тільки науки хочемо осягнути,
Щоб професій початок дізнатися,
Тут прекрасне, добре, вічне
Ми хочемо для себе осягати!

Учень 5 класу:

Але ви скоро побачите,
Ми обіцяємо в цю годину,
Що Ломоносов і Менделєєв,
Можливо, будуть серед нас!

Учень 5 класу:

Ми обіцяємо виконувати
Все те, що в клятві сказано,
Завжди вперед!
Дорога нам видно.
Ми – гімназисти, не забудь,
І мета у нас одна.
Досягти вершини важко і буде важкий шлях.
Славімо школу ми свою, друзі, сміливіше в шлях.

Ведучий: Для урочистого посвячення прошу зал встати, 6 класу внести конфедератки і значки.

Всі співають стоячи гімн «Гаудеамус».

Гімназисти, наш союз
Він чистий і світлий.
Він народжений під знаком муз,
Світлий і сердечен.
Так не остудимо душі
Ми своєю вільною.
Честь і вірність збережемо
Цілі шляхетною.

Ведучий: Наше торжество наближатися до кінця. Тепер ви гімназисти, ви дали клятву і урочисто обіцяли бути гідними високої честі носити звання гімназиста. Так пам’ятайте дані в цей день свої обіцянки, зберігайте в своєму серці клятву і не забувайте заповідей гімназиста.

Учні 5 класу читають заповіді:

Будь наполегливий, пытлив і завзятий
Пам’ятай! Хто багато знає, той багато досягає!
Вчися на благо своєї Вітчизни!
Будь правдивий, щедрий і милосердний!
Пам’ятай! Рука дає, не збідніє!
Люби ближнього, будь вірний і відданий Вітчизні!
Пам’ятай! Щастя твоєї Батьківщини – твоє щастя!

Ведучий: Слово для привітання надається батькам п’ятикласників:

Учень, як швидко час пролетів.
І ось вже свята кінець.
Спасибі гімназистам скажімо
За запал душі, за яскравість выступленья,
За щирість, бажання і прагнення
Вміти і знати, і всіх нас надихати,
А вам в гімназії і далі так!

– Дорогі гімназисти, вирушаючи в країну знань, пам’ятайте:

Кожен, нехай навіть маленька людина,
Повинен бути громадянином.
Бути громадянином – значить любити свою Батьківщину.
Не дарма про це йдеться в клятві і заповідях гімназиста.
А любов до Батьківщини починається з малого: з любові до свого міста, школи.
А ми вас вітаємо з почесним званням гімназистів і запрошуємо на традиційне «Пушкінське чаювання». Святковий торт в зал.

Демонструється фото презентація про учнів 5 класу.
По закінченню презентації старшокласники зі сцени виробляють святковий феєрверк з хлопавок.

Ведучий: Свято, присвячене дню гімназиста, закінчено.

Ведучий 1: Добрий день, шановні вчителі та батьки! Здрастуйте, дорогі хлопці!

Ведучий 2: Сьогодні в нашій школі свято – Посвята в п’ятикласники.

Ведучий 1: Як день сьогодні яскравий і лучист,

Тебе вітає він нині, учень!

Ведучий 2:Ти – джерело мудрості і натхнення,

Джерело геніальності, розуму, терпіння.

Ведучий 1:І ми раді вітати в нашому залі учнів 5-х класів та їх класних керівників:

Ведучий 2: 5 а – класний керівник Якименко Наталія Володимирівна

5 б – класний керівник Панафідіна Тетяна Миколаївна

Ведучий 1: 1 вересня ви вперше прийшли в нашу школу, не знаючи її правил і законів. А зараз, коли четвертий тиждень вересня позаду, коли ви дізналися шкільні порядки.

Ведучий 2: занурилися в море знань, випробували перші труднощі, і найголовніше не здригнулися – вас можна назвати справжніми п’ятикласниками.

Ведучий 1: Вас вітають учні 11»А» класу

Учні виконують пісню «Круто ти потрапив у п’ятий клас» (на музику В. Матвієнко) і говорять слова напуття п’ятикласникам

Учні 11 класу: Кожним вранці в третій школі

Тут такі дітлахи –

Дисципліна у народу

Ось завдання із завдань

Для директора та заступника-

Не чути дитячий плач.

Передайте всім хлопцям

Нехай запам’ятають назавжди

У п’ятому класі дуже важко

Отримати оцінку два

Якщо ти мав п’ятірки

Минулим роком ненароком

То трояк зараз отримаєш

Про четвірці не мрій

Може перший наш вчитель

Все марно пояснював

Може, даремно сюди потрапили

Я потрапив і ти потрапив.

Круто ти потрапив у п’ятий клас

Ти зірка, ти зірка

Ти засмійся зараз

Ведучий 1: Летить, кружляє жовтий лист

Горобина в зорі намист

Ведучий 2: І зграйка шкільної дітвори,

Залишивши всі свої ігри

Ведучий 1: Поспішає на свято вересня

Щоб свято наш зараз почати

Дозвольте слово завучу дати

Ведучий 2: Слово для привітання надається заступнику директора з навчально-виховної роботи Лисенко Людмилі Віталіївні

Ведучий 1: Тепер дозволите нам звернеться

До тих, хто починає в 5-му класі навчається

Ведучий 2: Вас п’ятикласники ми вітаємо,

Відмінних успіхів у навчанні бажаємо

Ведучий 1: А також знайти нових друзів

І тут провести багато радісних днів

Ведучий 2: Дружите зі школою і з вчителями

І скоро ви станете випускниками

Ведучий 1: Ми запрошуємо учнів 9-х класів, які прийшли привітати вас.

Виступ 9-х класів

Знову осінь прийшла

А за нею надія,

Лише удача і щастя

У майбутньому чекає

В нашій школі знову, як і колись

Розпочався новий навчальний рік

На нашому святі присутні гості, ваші хлопці батьки і, звичайно ж, уважні та чуйні, добрі і трохи суворі вчителі. Слово надається класним керівникам.

Виступ кл. керівників

Інсценівка про школу з участю п’ятикласників

Час летить дуже швидко,

Знову настала осінь

В школу прийшли п’ятикласники

Якщо б я став дорослим раптом,

Змінив все навколо,

Я б у школу не ходив,

І уроків не учив

Якщо б дорослої я стала,

Я б часу не гаяла

Книги я б не читала

Цілими би днями я гуляла

Якщо б я раптом подорослішав,

За комп’ютер б засів.

Кожен день я грав

Уроки робити перестав!

А ось і я, працівник Балда

Був у своїй казці, а потрапив сюди

Ви мене дуже здивували

Тим, що зараз наговорили.

Учні у відповідь

Зовсім ні!На самому тижня

Ми не хотіли сказати

Ми хотіли сказати

Що в п’ят класі

Рано в школу нам треба вставати

А хотілося б ще пограти

10-й клас проводить гри, а потім говорить слова напуття

Є у нас гра для вас,

Ми прочитаємо вірші зараз

Ми почнемо, а ви кінчайте,

Хором дружно відповідайте:

Вранці я прокинувся рано….

Водою вмився з-під крана…

Зайшов в зоопарк…

Побачив там левицю…

Бачив там тигрицю…

В клітці сидів там слоненя…

Був смішний як порося…

Хтось любить груші…

Хтось не миє вуха…

10 клас Молодці, з цим завданням ви впорались, а тепер перевіримо, чи знаєте ви предмети і якості, які потрібні школяреві. Якщо ми називаємо предмет або якості, який можна використовувати в школі, то ви ляскаєте в ладоши, а якщо його не можна використовувати в школі – то йдете.
Ручка
Підручник
Жуйка
Зошит
Рогатка
Знання
Старанність
Хуліганство

Хлопці, щоб ви не нудьгували, ми влаштуємо для вас невеликий экамен. Перевіримо, якими ж знаннями поповнився ваш багаж за роки початкової школи? Я буду задавати вам питання. Ви піднімаєте руку і даєте відповідь.

1. Йому належать слова, які чомусь він кричав у ванні. Ці слова були: «Еврика! Еврика!» (Архімед)

2. Установа, в яке беруть неписьменних. (Школа)

3. Білий камінчик розтанув, на дошці сліди залишив. (Крейда)

4. Букви, побудовані для переклички. (Алфавіт)

5. Найкраще, але дуже короткий час у житті вчителів та учнів. (Канікули)

6. Часовий проміжок між уроками. (Перерва)

7. Між ля і до. (Сі)

8. Няня Пушкіна. (Аріна Родіонівна)

10. Його довжину вимірюють у папуг. (Удав).

(учням правильно відповівши на запитання видаються призи)

Молодці! Думаємо, що цю чверть ви закінчите всі на п’ятірки.

Що ж перевіримо, як ви знаєте казки

· Астрід Ліндгрен – «Карлсон, який живе на даху»;

· Микола Носов – «Пригоди Незнайки і його друзів»;

· Шарль Перро – «Попелюшка»;

· Олексій Толстой «Золотий ключик або пригоди Буратіно»;

· Джанні Родарі – «Пригоди Цибуліно»;

· Петро Єршов «Коник — горбоконик».

· Павло Бажев «Малахітова скринька».

· Алан Мілн «Вінні — Пух і всі, всі, всі»

Ви всі чудово впоралися з завданням.

Організованість, кращу якість кожного п’ятикласника.

Кожен з вас повинен бути організованим. Завдання наступне:

Вам потрібно, вишикуватися в колону, але в певному порядку. (Проводиться між класами)

1) зростання: від найвищого до найнижчого;

2) За кольором волосся (від світлих до темних)

3) № будинку, в якому живуть.

4) № квартири, в якій живуть.

5) В алфавітному порядку, як в журналі записані.

Підводяться підсумки гри, 10 клас говорить слова привітання

Що б краще познайомитися з нашими п’ятикласниками, давайте подивимося їх візитні картки.

Виступ 5-х класів

Ведучі: І ось настав урочистий момент! Щоб стати справжніми учнями 5-х класів треба вимовити слова клятви п’ятикласників. Повторюйте за мною:

Ніколи не ходити в школу…з невивченими уроками.

Ніколи не носити змінне взуття…в одному пакеті з бутербродами.

Ніколи не вирішувати задачі…списуючи їх у сусіда.

Ніколи не відкривати підручники…брудними руками.

Ніколи не закінчувати чверть…з поганими оцінками.

Тепер ви справжні п’ятикласники, повноправні жителі нашої школи.

Наша зустріч, хлопці кінчається,

Але не варто про це засмучуватися!

Нехай буде на серці у вас веселіше,

Нехай особи сяють у вас від посмішок,

Хай буде побільше хороших друзів,

Нехай буде менше в контрольній помилок.

Втоми вам ми бажаємо не знати,

Крокуючи по білому світу,

І життя щасливою хочемо побажати

І Доброї як ця музика!

А на цьому наше свято підійшло до кінця. Спасибі всім за увагу. До швидкої зустрічі.

Comments are closed.