Привітання 7 років дівчатка

0

Ми підібрали найбільш добрі, яскраві, чарівні і красиві листівки з днем народження дівчинці 7 років!

Натисніть, щоб збільшити!

Як скачати листівку?

Що б завантажити безкоштовно і без реєстрації листівку або картинку можна збільшити, клікнувши по ній мишею -> клацання правої кнопки миші на зображенні -> зберегти картинку!

Увага! При використанні всіх текстових матеріалів активна пряма зсилання на сайт 100cards.ru ОБОВ’ЯЗКОВА!

Листівки з Днем Народження

Листівки чоловіка та жінки, на будь-який смак і колір! Класні листівки скачать безкоштовно, без реєстрації на ПК або надіслати за e-mail і WhatsApp!

Розміщуйте наші листівки на форумах, блогах, гостьових! Даруйте емоції та увагу близьким і дорогим Вам людям, адже в наш час турбот і клопотів, залишається все менше і менше часу для того щоб привітати людини особисто в день його народження, посидіти і випити чашечку чаю або кави з солодощами! На допомогу нам приходить наш чудовий інтернет-сервіс. Не забувайте ділитися улюбленими листівками в соціальних мережах!

Семиріччя нашої доньки ми відзначали вдома. Світла запросила дівчаток і хлопчиків (сусідів, однокласників, друзів). Ми прийняли рішення присвятити свято числа СІМ, яке, як прийнято вважати, є магічним. Ми накрили стіл у вітальні, розставивши на ньому 7 однакових прозорих глечиків, наповнених соками різного кольору . Мені вдалося купити серветки, орнамент на яких являє собою безліч по-різному перевернутих сімок.

З яскравих паперових шпалер ми зробили гірлянду сімок : спочатку приготували лекало, вирізавши з картону велику сімку висотою 15 см Креслили на шпалерному аркуші за лекалом сімки на відстані 3 см один від одного. Потім з’єднували сімки один з одним смугою товщиною 1 див Потім тато акуратно вирізав отримані гірлянди канцелярським ножем. Всього ми зробили 4 гірлянди по 20 сімок в кожній. Розвісили їх на всі чотири стіни, закріпивши за допомогою скотча. Але колись ми їх прикрасили. Хоча шпалери були яскравого червоного кольору з золотими «закарлюками», тому гірлянди виглядали цілком симпатично, але ми вирішили покрити їх гелем з блискітками і декорувати великими стразами і паєтками. При включеному світлі наші сімки переливалися і виблискували. Крім того, використовували для прикраси гірлянди з кульок – їх надував і пов’язував між собою папа.

Головним був торт . Його ми теж зробили у формі сімки . Приготували звичайне бісквітне тісто, вилили його на велике деко і спекли корж. Потім просочили його сиропом, а, коли корж охолов, намалювали на ньому ножем велику красиву сімку і вирізали.

Решта обрізки нарізали дрібними кубиками, виклали їх у велику миску і залили солодкою сметаною. Додали консервовану вишню і часточки ядер волоських горіхів, перемішали. Сімку розрізали уздовж навпіл, промазали нижню половину молочним кремом, накрили верхній.

Масу з шматочків бісквіта, вишні і горіхів акуратно розподілили поверху сімки, трохи придавили. Вийшла «кучерява», об’ємна сімка. Зверху залили її червоною глазур’ю (зварили звичайну глазур з молока, масла і цукру, додали в неї харчовий барвник), акуратно промазали глазур’ю і боки сімки. Прикрасили ягодами вишні, горішками і стружкою з білого шоколаду. Звичайно, довелося повозитися, але торт вийшов надзвичайно смачним і дуже красивим.

Коли діти прийшли, Світла запросила їх за стіл. Повечерявши, хлопці, звичайно ж, захотіли пограти. Я, як ведучий свята, розповіла їм про символічність числа 7. Згадала про те, що 7 років – це дуже важливий період, адже саме в цьому віці настає новий життєвий етап – діти стають школярами. Після короткого вступу запропонувала хлопцям розгадувати загадки.

Всього протягом свята було загадано 7 загадок . Відгадка на кожну з них була темою для гри. Я загадувала, діти відгадували, відразу після цього грали, а потім сідали, щоб попити соку, і розгадували наступну загадку. Звичайно, загадки, а, вірніше, відгадки були пов’язані з цифрою «сім».

Перша загадка і гра

Семеро братів завжди нерозлучні,

Ходять чредою – один за іншим.

Перший – важкий, але зовсім не нудний.

Інші чотири – слідом за ним.

З шостим і сьомим всі відпочивають.

Скажіть: як тих братів називають?

Відповідь: Сім днів тижня.

Гра «Дні тижня». Грали семеро хлопців, викликалися брати участь. Їм зав’язали очі. Потім я пошепки говорила кожному, яким днем тижня він є. По моїй команді діти повинні були якомога швидше вишикуватися по порядку – з понеділка по неділю. При цьому вони не повинні були вимовляти ні слова.

Друга загадка і гра

Сім малюків бородатих

Весело жили, багато.

Але оселився восьмий

Житель в будиночок лісової:

Дівчинка з чорним волоссям

Як звуть її – самі знаєте.

В ліс прийшла невипадково

Допомога у братів знайшла.

Брати допоможуть, зрозуміють

Як же тих братів звуть?

Відповідь: Сім гномів.

Гра «Гномики». Розділила дітей на дві команди. Кожній дитині видала по парі високих в’язаних шкарпеток в смужку. Хлопці вдягли шкарпетки і сіли на коліна: команда навпроти команди. Я пояснила завдання і, коли включилася музика, діти почали полювання за шкарпетками суперників: хлопці повзали по кімнаті, намагаючись натягнути шкарпетки з ніг суперників, але при цьому врятувати свої шкарпетки. Діти захопилися і, коли я сказала «Стоп!», продовжували повзати. В кінці гри команди підрахували кількість трофеїв. Перемогла, звичайно, та команда, у якої виявилося більше чужих шкарпеток. Важливий нюанс: шкарпетки можуть бути в’язаними або махровими, але важливо, щоб вони були большеватыми і сиділи на ногах дітей вільно.

Третя загадка і гра

Семеро братів – мисливців знатних

Дружною та міцною жили сім’єю

Але з’явилася в їхньому житті раптово

Дівиця – закохалися всі брати в неї.

Яблуко дав їй поганий чоловік —

Плід надкусила, заснула навіки.

Семеро братів довго страждали

Скажіть, як братів тих називали?

Відповідь: Сім богатирів.

Гра «Богатирі» . Викликали кількох бажаючих взяти участь у богатирському змаганні. Відзначили в кімнаті дві лінії старту і фінішу. Діти встали на старті на невеликій відстані один від одного. Перед кожним я поклала надута повітряна кулька. Зробила таку підводку: «Уявімо, що це не кулька, а важкий камінь або ядро. І вам, російським богатирям, потрібно його дотолкать он до тієї лінії. Але штовхати ви будете не руками. Вам потрібно вдихнути побільше повітря і дути на кульку так, щоб він якомога швидше виявився вытолкнутым за лінію». Діти, звичайно, сіли на коліна і стали активно дути на кульку. Брали участь по кілька разів, так як гра всім сподобалася.

Четверта гра і загадка

Сім смужок в небесах

Відображаються в очах

Зрима яскрава дуга

З вулиці, з будинків.

Як красива веселка

Відповідь: З семи кольорів. Сім кольорів веселки.

Танцювальна гра «Кольорові танці» . Викликали всіх дітей в центр кімнати, запропонували вибрати одну з кольорових стрічок, складених у коробку. Стрічки були семи кольорів веселки. Далі ми проінструктували хлопців: «Встаємо в гурток і танцюємо. Шматки пісень будуть постійно змінюватися. Коли ви почуєте пісню, в якій згадується колір вашої стрічки, ви повинні швидко вийти в центр кола і продовжувати танцювати. Хто не встиг збагнути – вибуває».

Звичайно, для цієї гри потрібно підготуватися – зробити нарізку музики. Кольори не по порядку, а упереміш. Ми використовували шматки таких пісень:

Червоний колір.

  • Гр. Пропащі шахраї «Дівчата».
  • Гр. Ліцей «Червона помада».
  • Гр. Високосний рік «Червона стріла».

Помаранчевий колір.

  • Гр. Браво «Король помаранчеве літо».
  • М. Гребенщиков «Танці обніманці».
  • Гр. Фарби «Помаранчеве сонце».
  • Гр. Подруги «Малинове літо».

Жовтий колір.

  • Наташа Корольова «Жовті тюльпани».
  • Вадим Казаченко «Жовті троянди».
  • Гр. Чай удвох «Жовте листя».

Зелений колір.

  • Гр. Земляни «Трава у дома».
  • Вулиці «Твої зелені очі».
  • «В лісі народилася ялиночка».

Блакитний колір.

  • Пісня «Блакитний вагон» з мультфільму
  • В. Салтикова «Блакитні очі».
  • Пісня з к/ф «Золотий ключик, або Пригоди Буратіно» «Какое небо голубое»

Синій колір.

  • Валерія «Синій-синій іній»
  • Ярославська Олеся «Сині очі»
  • Согдіана «Синє небо».

Фіолетовий колір.

  • Гр. Пропаганда «Мелом».
  • Анжеліка Варум «Вавилон».
  • Гр. Вірус «Фіолетовий змій».

Що вибули, до речі, в грі не було, тому в кінці призи дісталися всім.

П’ята загадка і гра

Його знає весь світ

Він для багатьох кумир.

Кажуть – він шпигун.

Таємних справ чемпіон.

Відомий він усім

Відповідь: Агент 007.

Гра «Агент 007» . Розділили дітей на дві команди і запропонували знайти у дитячій кімнаті жучки (мікрофони). Насправді це були не справжні мікрофончики, а всього лише 20 маленьких гумових жуков. Заздалегідь ми сховали їх у різні місця (за штори, під диванчик, під диванні подушки, на поличках стелажа, в кутках кімнати, на клавіатурі, під столом тощо). Коли були знайдені всі 20 жучків, ми визначили, чия команда виявилася кращою у вмінні очищати приміщення від підслуховуючих пристроїв (тобто знайшла більше жучків) – вона і перемогла у шпигунському змаганні.

Гра «На зв’язку» . Шпигуни і агенти обов’язково користуються раціями. Дітям дуже подобається спілкуватися по рації з різних кімнат. Ми купили два комплекти недорогих дитячих рацій. Викликали чотирьох бажаючих пограти, розділили їх на пари. Пояснили, що один з пари буде передавати інформацію по рації (тобто буде «передавачем»), а інший буде приймати («приймачем»). «Передавачів» вивели з вітальні, видали їм по простий картинці (будиночки, але різні для кожної пари), пояснили завдання.

На стіну вітальні підвісили два великих аркуша ватману. Учасникам, які залишилися у вітальні («приймачів»), видали по рації і по маркеру. «Передавачі» повинні були дивитися на картинку і говорити своєму напарнику-«приймача» по рації, що і як треба малювати. Але сам предмет називати не можна, можна лише називати фігури, їх розташування і т. п. Наприклад: «Малюй внизу великий квадрат. В ньому маленький квадрат. На великому квадраті – трикутник. У маленькому квадраті дві смужки хрест-навхрест і т. п.». У грі обидві пари перемогли, тому що одна впоралася швидше, а інша намалювала точніше.

Шоста загадка і гра

Мама в ліс завжди ходила

Щоб пощипати травичку

Діткам суворо заборонила

Двері вовкові відкривати.

Але розбійник цей лютий —

Дуже хитрий шахрай,

Обдурив і з’їв крихіток

Як їх звуть?

Відповідь: Семеро козенят.

Гра «Козлики» . Діти встали в коло. Я встала з ними і запропонувала взятися за руки, вести хоровод і співати пісню:

Жив-був у бабусі сіренький козлик,

Жив-був у бабусі сіренький козлик.

Ось як, ось як, сіренький козлик,

Ось як, ось як, сіренький козлик.

Потім я запропонувала замінити слово «бабуся» жестом (імітація в’язання на спицях). Пішли наступне коло, співали пісню, але слово «бабуся» не вимовляли, а мовчки показували жест. Третє коло – замінили жестом слово «козлик» (показати ріжки). Так само йшли по колу, співали, але замість слова «бабуся» – мовчки «в’язали», а замість слова «козлик» – мовчки показували ріжки. Поступово всі слова замінюються жестами, і останнє коло проходить в тиші – пісня складається з одних жестів.

  • «Жив-був» замінили двома ударами.
  • «Сіренький» замінили навприсідки.
  • «Ось як» – жестом окей (великий палець вгору – по-нашому «Во!»).

Сьома загадка і гра

Сім сходинок у драбинку

Для шкільного оркестру.

Записував у блокнот

Вийшли різні пісні

Відповідь: Семи нот.

Музична гра «Вгадай мелодію» . Під кінець, звичайно, діти злегка втомилися. Захотілося посидіти і поспівати пісеньки. Чому б і ні? Діти по черзі загадували всім яку-небудь «пісенну загадку», коротко повідомляючи про те, що це за пісня та про що в ній співається. Той, хто вгадував, отримував маленький приз, а потім всі разом хором співали цю пісню.

Загадувати можна було як дитячі, так і дорослі пісні. Якщо дитина губився і не міг придумати пісенну загадку, я пропонувала йому просто наспівати мелодію улюбленої пісні чи допомагала придумати «объяснялку» (шепотіла на вушко). Були, наприклад, такі пояснення: «У пісні мріють про безкоштовне кіно і ескімо» («День народження тільки раз на рік»), «Пісня про того, який був колись дивною іграшкою» (Пісня Чебурашки), «Про дерево кучеряве, яке в полі стояло» («У полі берізка стояла»).

Заздалегідь я заготовила такі пісенні загадки, оскільки боялася, що діти не впораються самі, але помилилася – хлопці із задоволенням загадували і з не меншим задоволенням співали нерозгадані пісні. Наші бабуся і дідусь підключилися і допомагали дітям співати.

Після ігор діти, звичайно, зголодніли, тому відразу «накинулися» на десерт. А після цього були танці, пісні, гра в «Струмочок» і в «Твістер».

Свято з нагоди семиріччя нашої доньки вдався на славу! Можливо, наш досвід святкування семиріччя буде комусь корисний. Слід врахувати, що у нас в якості гостей були дітки постарше (від 7 до 10 років), тому й ігри розраховані на різний вік. Якщо у вас будуть в гостях діти не старше 7 років, деякі ігри можна і потрібно спростити.

Досвідом з читачами Празднодар.ру ділилася Людмила, мама Світлани Захарової.

Comments are closed.